×
×

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:
۲۱۱قربانی کرونا نتیجه بی توجهی به هشدارها

  • کد نوشته: 10125
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۰
  • ۰
  • دکتر سیما سادات لاری -سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت از روز گذشته تا بدین لحظه براساس معیارهای تشخصی نزدیک به چهارهزار بیمار جدید به کرونا در کشور شناسایی که منجر به بستری شدن 1925 از این تعداد در بیمارستانها و مراکز درمانی شد .و با در نظر گرفتن این تعداد مجموع افراد مبتلا در کشور به 461هزار و 46 نفر رسید.
    ۲۱۱قربانی کرونا نتیجه بی توجهی به هشدارها
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب کار دکتر سیما سادات لاری -سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت از روز گذشته تا بدین لحظه براساس معیارهای تشخصی نزدیک به چهارهزار بیمار جدید به کرونا در کشور شناسایی که منجر به بستری شدن ۱۹۲۵ از این تعداد در بیمارستانها و مراکز درمانی شد .و با در نظر گرفتن این تعداد مجموع افراد مبتلا در کشور به ۴۶۱هزار و ۴۶ نفر رسید.

     دکتر لاری ضمن اعلام این خبر افزود: متاسفانه در طول شبانه روز گذشته، باعث از دست دادن ۲۱۱ نفر نفر از شهروندان شدیم که به ازای این تعداد مجموع قربانیان که این ویروس عامل آن بوده به ۲۶۳۸۰ نفر رسید .

    ودر ادامه با اشاره به اینکه تا کنون ۳۸۳هزار۳۶۸ نفر موفق به شکست کرونا شده و با بهبود یافتگی به جمع خانواده رفته اند افزود: حال ۴۱۲۱ نفر از طمع های این ویروس وخیم بوده ودر وضعیت شدید این بیماری و تحت مراقبت های درمانی ویژه قرار دارند.

    وی در ادامه افزود تا کنون چهار میلیون و ۴۳ هزار و ۱۳۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. 

    دکتر لاری در ادامه یادآور شد: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز هستند.

    وی در پایان نیز ضمن اشاره به استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان افزود: مناطق فوق در وضعیت هشدار قرار دارند.

    نکته قابل تامل بازار کسب کار:

    هشدارها روزبه روز بیشتر شده و بی توجهی مردم و مسئولین در استانهای مختلف کشور به این هشدار منجر به قرمز شدن ۲۷ استان شده که چهار استان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

    طبق اظهارات کادر درمانی ظرفیت تختهای بیارستانی تکمیل بوده و پذیرش بیماران جدید در حال وخیم شدن می باشد اگر مردم و مسئولین بدین شکل ادامه دهند قطعا دچار اپیدمی خواهیم شد که جبرانش سخت خواهد بود .

    لذا امیدواریم که مردم و مسئولین با رعایت کامل پروتکل ها و ۳ نکته اساسی و مراقبتی همچون ماسک زدن شستشوی مکرر دست ها و فاصله اجتماعی از شتاب شیوع این بیماری جلوگیری کنند.

    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *