×
×

احسان مکتبی
فعالیت احزاب به پشتوانه تربیت نسل جدیدمدیراناست

  • کد نوشته: 16502
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۷
  • ۰
  • احسان مکتبی شامگاه یکشنبه در نشست مجازی با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان گرگان اظهار داشت: فعالیت احزاب دارای برنامه و تربیت مدیران توانمند به حکمرانی مدرن و در نتیجه توسعه پایدار منجر خواهد شد.
    فعالیت احزاب به پشتوانه تربیت نسل جدیدمدیراناست
  • تبلیغ هدفمند

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان گلستان گفت: تربیت نسل جدید مدیران و تغییر نگاه شهروندان به موضوعات اجتماعی و سیاسی نیازمند فعالیت احزاب قوی و دارای برنامه است.

    فعالیت احزاب به پشتوانه تربیت نسل جدیدمدیراناست

    احسان مکتبی شامگاه یکشنبه در نشست مجازی با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان گرگان اظهار داشت: فعالیت احزاب دارای برنامه و تربیت مدیران توانمند به حکمرانی مدرن و در نتیجه توسعه پایدار منجر خواهد شد.

    وی بیان کرد: از جمله گروه‌هایی دارای قابلیت انجام کارهای حزبی، تشکل‌های دانشجویی است که به دلیل برخورداری از نگاه آرمان‌گرایانه و استقلال فکری می‌توانند در این حیطه گام بردارند.

    مکتبی ادامه داد: دانشجو باید آرمان گرا، جریان ساز و تأثیرگذار باشد اما واقعیت‌های جامعه ما در برخی زمینه‌ها هنوز با این ایده‌آل‌ها فاصله دارد که یکی از دلایل آن ایجاد وقفه برای فعالیت‌های سیاسی در دانشگاه‌ها است‌.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با اشاره به انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان کرد: در مقطع حساسی از تاریخ ایران به سر می‌بریم که تحریم‌ها و همچنین فشار اقتصادی ناشی از شیوع کرونا درد مضاعفی بر شهروندان تحمیل کرده که انتخاب فرد شایسته برای سپردن مسؤولیت ریاست جمهوری می‌تواند زمینه حل این مشکلات را فراهم کند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *