×
×

استاندار لرستان
بخش خصوصی به تعهدات خودپایبندباشند

  • کد نوشته: 16893
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، سیدموسی خادمی در جلسه بررسی احیای مجدد چهار واحد بزرگ اقتصادی استان افزود: جلسه امروز به منظور بررسی راهکارهای رفع مشکل و فعالیت دوباره واحدهای تولید خمیر مایه لرستان، کفش غزال، لوله و الیاف بهراد دورود و فرتاک بروجرد برگزار شده است.
    بخش خصوصی به تعهدات خودپایبندباشند
  • تبلیغ هدفمند

     استاندار لرستان گفت: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باید نسبت به اجرای تعهدات پایبند باشند و توان خود را بر ارتقای تولید در استان متمرکز کنند.

    بخش خصوصی به تعهدات خودپایبندباشند


    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، سیدموسی خادمی در جلسه بررسی احیای مجدد چهار واحد بزرگ اقتصادی استان افزود: جلسه امروز به منظور بررسی راهکارهای رفع مشکل و فعالیت دوباره واحدهای تولید خمیر مایه لرستان، کفش غزال، لوله و الیاف بهراد دورود و فرتاک بروجرد برگزار شده است.

    خادمی اظهار داشت: مشکلات این ‌واحدهای تولیدی بیشتر در زمینه دریافت تسهیلات و بازپرداخت آن، واگذاری به سرمایه گذار جدید، بدهی مالیاتی، بیمه و مسائل حقوقی است.

    وی تصریح کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط، بانک های عامل و سرمایه گذاران این واحدها جهت رفع مشکلات بسیار اثرگذار خواهد بود چراکه سرمایه گذاران بخش خصوصی باید به تعهدات خود پایبند باشند و توان خود را بر تولید و ایجاد اشتغال در استان متمرکز کنند.

    خادمی افزود: به منظور رفع مشکل تسهیلات واحدهای تولیدی و صنعتی، رایزنی هایی با چند بانک عامل صورت گرفته است که بانک رفاه کارگران و پاسارگاد برای اعطای تسهیلات و سرمایه‌گذاری در طرح های دارای توجیه اقتصادی استان اعلام آمادگی کرده اند و باید از این ظرفیت استفاده شود.

    وی اضافه کرد: موضوع واگذاری طرح های راکد به سرمایه گذار جدید با جدیت پیگیری شود و طرح های اقتصادی باید علاوه بر توجیه مالی دارای توجیه فنی باشند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *