×
×

استاندار لرستان
تمدیدمهلت پرداخت تسهیلات کرونابه مشاغل

  • کد نوشته: 19183
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۴
  • ۰
  • ب‍ه گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا سیدموسی خادمی روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا افزود: با توجه به حجم ضرر مشاغل و کسب و کارها و برخی روال بانکی، تسهیلات کرونا تا پایان بهمن ماه در کشور و استان پرداخت خواهد شد.
    تمدیدمهلت پرداخت تسهیلات کرونابه مشاغل
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار لرستان گفت: مهلت پرداخت وام کرونا به اصناف و مشاغل متضرر از این ویروس تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

    تمدیدمهلت پرداخت تسهیلات کرونابه مشاغل

    تمدیدمهلت پرداخت تسهیلات کرونابه مشاغل
    تمدیدمهلت پرداخت تسهیلات کرونابه مشاغل

    ب‍ه گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا سیدموسی خادمی روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا افزود: با توجه به حجم ضرر مشاغل و کسب و کارها و برخی روال بانکی، تسهیلات کرونا تا پایان بهمن ماه در کشور و استان پرداخت خواهد شد.

    وی با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان لازم و واجب است ادامه داد: وضعیت ابتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن روند  کاهشی دارد اما باید توجه کرد که این شرایط به رفتار ما بستگی دارد.

    استاندار لرستان تصریح کرد: در صورت عادی انگاری و رعایت نکردن پروتکل ها، برگزاری دورهمی ها و مراسم عمومی، دوباره به شرایط سخت و  وضعیت قرمز برمی گردیم.

    خادمی گفت: بهمن و اسفند برای اصناف ماه های مهمی از لحاظ اقتصادی و همچنین نشاط مردم در پایان سال است بنابراین در صورت رعایت نشدن پروتکل ها و بازکشت شرایط بحرانی، مشکلات بسیاری برای بازاریان و عموم مردم ایجاد خواهد شد.

    استاندار لرستان تاکید کرد: اگرچه وضعیت شیوع کرونا در استان بهتر شده است اما همچنان در شرایط سخت کرونایی هستیم و رعایت پروتکل های بهداشتی همانند قبل ضروری است.

    تا ۱۱ دی ماه ابتلای قطعی ۶۰ هزار و ۸۲۲ شهروند لرستانی به کرونا تایید شده است که از این تعداد یکهزار و ۲۹۰ نفر جان باخته اند و استان هم اکنون در شرایط زرد قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *