×
×

فرمانده انتظامی استان بوشهر
محدودیت تردد

  • کد نوشته: 13108
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۳
  • ۰
  • فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا طرح محدودیت های ترددی و کنترل مبادی ورودی و خروجی این استان از ظهر امروز آغاز شده است.
    محدودیت تردد
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا طرح محدودیت های ترددی و کنترل مبادی ورودی و خروجی این استان از ظهر امروز آغاز شده است.

    روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان بوشهر عصر دوشنبه به نقل از سردار خلیل واعظی اعلام کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت ۱۲ ظهر امروز خروج تمامی خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به استان ممنوع شد.

    وی  با بیان اینکه اجرای این طرح تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان ادامه دارد افزود: در اجرای این طرح از ورود خودروهای غیر بومی به استان و شهر بوشهر جلوگیری می‌شود و خروج خودروهای بومی از شهر بوشهر و مرکز استان ممنوع است.

    رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به اینکه رانندگان متخلف ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند افزود: این محدودیت‌ها شامل خودروهای حامل مواد غذایی و دارویی، مواد سوختی و فاسد شدنی، امدادی، اضطراری و اورژانسی نیست.

    محدودیت تردد
    محدودیت تردد

    واعظی گفت: ریشه کن شدن کووید ۱۹ نیازمند توجه به موارد بهداشتی ، همراهی و همدلی همه مردم است.

    تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، خوزستان، کردستان، اصفهان، قم، مرکزی، خراسان جنوبی، اردبیل، کرمانشاه، بوشهر، هرمزگان، یزد، لرستان، خراسان شمالی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، همدان زنجان، سمنان و کرمان ۲۵ مراکز استانی هستند که محدودیت‌های جدید در آنها اعمال می‌شود.

    منبع: ایرنا
    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *