×
×

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری
۱۷درصدمشترکین کم مصرف اند

  • کد نوشته: 13164
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۳
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت بهینه سازی مصرف برق ، گفت: هم‌اکنون ۱۷ درصد از مشترکان برق در استان از مشترکان کم‌مصرف هستند.
    ۱۷درصدمشترکین کم مصرف اند
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت بهینه سازی مصرف برق ، گفت: هم‌اکنون ۱۷ درصد از مشترکان برق در استان از مشترکان کم‌مصرف هستند.

    مجید فرهزاد افزود: هم اکنون در استان ۳۸۰ هزار مشترک در بخش‌های خانگی، عمومی، کشاورزی، صنعتی، روشنایی معابر و سایر مصارف در استان برق مصرف می‌کنند که بخش خانگی ۸۴ درصد مشترکان را تشکیل می‌دهند.

    وی با اشاره به اجرایی شدن طرح “برق امید” در استان، گفت: در این طرح مشترکان خانگی کم‌مصرف که میزان مصرف برق آنها کمتر از ۸۰ کیلو وات در دوران غیرگرم و ۱۰۰ کیلو وات در دوران گرم است، از مزایا و تشویقی این طرح بهره‌مند می‌شوند و بهای‌ برق آنها رایگان است.

    به گفته وی، در این طرح، مشترکان خوش مصرف که طیف وسیع مشترکان برق را تشکیل می‌دهند در طول سال به هر میزان که مصرف برق را کاهش دهند، قبض برق آنها نیز به عنوان تشویقی، کمتر حساب شود.

    فرهزاد افزود: مشترکان پر مصرف نیز باید میزان مصرف برق خود را مدیریت کنند و به سمت مصرف در بخش انرژی تجدیدپذیر و استفاده از انرژی خورشیدی بروند تا مصرف برق آنها از شبکه برق سراسری کاهش یابد.

    ۱۷درصدمشترکین کم مصرف اند
    ۱۷درصدمشترکین کم مصرف اند

    وی در ادامه به فعال شدن نرم‌افزار”برق من” در استان از ابتدای فصل تابستان اشاره کرد و گفت: مشترکان می‌توانند با نصب این نرم‌افزار(اپلیکیشن) بر روی گوشی تلفن همراه خود از طریق دانلود از کافه‌بازار و یا آدرسی که به مشترکان ارسال شده در این نرم‌افزار عضو شوند و تمام خدمات این شرکت را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.

    مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری گفت: در شرکت توزیع برق ۴۰ خدمت به مردم ارائه می‌شود که تمام این خدمات در حوزه صورت‌حساب، فروش انشعاب و خدمات پس از فروش ،بر اساس مجوزی که از سازمان اداری استخدامی کشور دریافت شده است، به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

    وی اظهار داشت:هم‌اکنون درگاه تلفنی ۱۲۱ نیز در حوزه فنی و غیرفنی و سامانه ۱۵۲۱ نیز برای صدور و دریافت قبض‌ها آماده  ارائه خدمت است.

    به گزارش ایرنا، هم‌اینک ۱۰۰ درصد جمعیت شهری، ۹۹.۵ درصد خانوارهای روستایی و ۹۹.۳ درصد روستاهای چهارمحال و بختیاری تحت پوشش شبکه برق هستند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *