×
×

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خراسان شمالی
آلوده شدن بیش از۳هزارکارمند

  • کد نوشته: 15029
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۳
  • ۰
  • مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خراسان شمالی گفت: ابتلا بیش از 3 هزار نفر از پرسنل دستگاه های اجرایی به کرونا که این امر موجب بستن بار سفر آخرت 15 نفر از کارکنان سازمانهای دولتی به دیار باقی منجر شد. که در نهایت 3261 نفر نیز توانسته این بیماری را شکست داده و به سمت بهبودی حرکت کنند.
    آلوده شدن بیش از۳هزارکارمند
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خراسان شمالی گفت: ابتلا بیش از ۳ هزار نفر از پرسنل دستگاه های اجرایی به کرونا که این امر موجب بستن بار سفر آخرت ۱۵ نفر از کارکنان سازمانهای دولتی به دیار باقی منجر شد. که در نهایت ۳۲۶۱ نفر نیز توانسته این بیماری را شکست داده و به سمت بهبودی حرکت کنند.

    جواد نوروزی اظهار داشت: دستور جمع بندی و ارائه گزارش در زمینه ابتلای کارمندان به دستگاه ها داده شده است و خوشبختانه دستگاه‌ها در این باره همکاری لازم را داشته اند.

    وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴۱۸ نفر از کارمندان مبتلا به ویروس کرونا در استان در حال گذراندن درمان هستند.

    آلوده شدن بیش از۳هزارکارمند
    آلوده شدن بیش از۳هزارکارمند

    وی با اشاره به محدودیت ها افزود: در محدودیت های جدید کرونایی، شمار کارمندان حاضر در محل کار، کاهش یافته است و دستگاه های اجرایی مکلف به اجرای دستورالعمل هستند، در این زمینه یکی ۲ دستگاه که شمار کارمندان آنان بیش از حد مجاز بود، تذکر دریافت کردند.

    نوروزی گفت: نظارت ها از دستگاه های اجرایی و بررسی های لازم در زمینه اجرای دستورالعمل ها انجام می شود و در صورت مشاهده تخلف، با مدیران این دستگاهها برخورد قانونی صورت می گیرد.

    خراسان شمالی از اوایل مردادماه در وضعیت قرمز شیوع و ابتلا به ویروس کرونا قرار گرفت و در هفته های اخیر شمار مبتلایان و فوتی های ناشی از ویروس کووید ۱۹ در این استان افزایش یافته است.  

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *