×
×

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان
پیوست۱۴روستای به بازاریابی دیجیتال برای فروش محصولات

  • کد نوشته: 17153
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین الهه غیناقی اظهار داشت: شیوع کرونا و لغو برگزاری بازارهای محلی و هفتگی، فروش محصولات روستاها را دچار افت شدید کرد و خسارت زیادی به تولیدکنندگان وارد ساخت که طرح بازاریابی دیجیتال و استفاده از بستر فضای مجازی برای عرضه تولیدات، مانع از ورشکستگی این صنایع کوچک و مشاغل خانگی خواهد شد.
    پیوست۱۴روستای به بازاریابی دیجیتال برای فروش محصولات
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در باره جزئیات این خبر گفت که تا پایان امسال ۱۴ روستای استان برای فروش تولیدات خانگی و صنایع دستی از طرح بازاریابی دیجیتال استفاده خواهند کرد.

    پیوست۱۴روستای به بازاریابی دیجیتال برای فروش محصولات

    پیوست۱۴روستای به بازاریابی دیجیتال برای فروش محصولات
    پیوست۱۴روستای به بازاریابی دیجیتال برای فروش محصولات

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین الهه غیناقی اظهار داشت: شیوع کرونا و لغو برگزاری بازارهای محلی و هفتگی، فروش محصولات روستاها را دچار افت شدید کرد و خسارت زیادی به تولیدکنندگان وارد ساخت که طرح بازاریابی دیجیتال و استفاده از بستر فضای مجازی برای عرضه تولیدات، مانع از ورشکستگی این صنایع کوچک و مشاغل خانگی خواهد شد.

    وی افزود: در حال حاضر ۱۰ روستای بالاجاده کردکوی، سیاه‌رودبار علی‌آبادکتول، عزیزآباد کلاله، چقر گالیکش، ده‌چناشک مینودشت، زنگیان، قرن آباد و شاهکوه گرگان، لیوان شرقی بندرگز و آق آباد گنبدکاووس، مراحل اولیه اجرای طرح بازاریابی دیجیتال را با فرهم کردن زیرساخت های ارتباطی پشت سر گذاشتند.

    وی بیان کرد: این کار برای اولین بار در کشور اجرا شده و امیدواریم با نتایج مثبت و موفق حاصل از آن، این طرح در دیگر روستاهای مولد گلستان نیز اجرا شود.

    مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان افزود: کسب و کار اینترنتی و بازاریابی دیجیتال ضمن رونق بخشیدن به مشاغل خانگی می تواند زمینه ایجاد شغل های بیشتر به خصوص در دوران شیوع ویروس کرونا را فراهم کند.

    غیناقی ادامه داد: مرحله دوم توسعه بازاریابی دیجیتال، ایجاد بانک اطلاعات بانوان شاغل و تولیدکننده روستایی گلستان برای دسترسی آسان مشتریان و فعالان بازار به منابع تولید در جوامع محلی است.

    استان گلستان یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفری جمعیت دارد که ۴۶.۶ درصد آن در هزار و ۷۵ روستا و آبادی زندگی می کنند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *