×
×

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان
افزایش۲برابری کمک حامیان به ایتام شیروان

  • کد نوشته: 19512
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۶
  • ۰
  • به گزارش بازارکسب کار آنلاین مرتضی صفی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مدت مشابه سال گذشته حامیان به ایتام این شهرستان ۱۰ میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریال نقدی و هفت میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال غیرنقدی کمک کردند.
    افزایش۲برابری کمک حامیان به ایتام شیروان
  • تبلیغ هدفمند

    رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: کمک حامیان به ایتام و کودکان طرح محسنین این شهرستان در ۹ ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ برابر افزایش یافته است.

    افزایش۲برابری کمک حامیان به ایتام شیروان

    افزایش۲برابری کمک حامیان به ایتام شیروان
    افزایش۲برابری کمک حامیان به ایتام شیروان

    به گزارش بازارکسب کار آنلاین مرتضی صفی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مدت مشابه سال گذشته حامیان به ایتام این شهرستان ۱۰ میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریال نقدی و هفت میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال غیرنقدی کمک کردند.

    وی گفت: این درحالی است که در ۹ ماه امسال حامیان به ایتام شهرستان ۱۸ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال نقدی و ۱۶ میلیارد و ۹۹۹ میلیون ریال غیرنقدی کمک کردند.

    صفی پور سرانه هر یتیم را ماهانه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود:  اینک ۵۴۲ یتیم و ۴۰۳ نفر طرح محسنین تحت پوشش این نهاد هستند که سه هزار و ۲۱۸ نفر حامی دارند و بیشترین ایتام در سنین هفت تا ۱۸ سال هستند.

    رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: تعداد حامان این شهرستان سال گذشته، ۲ هزار و ۸۵۱ نفر و امسال به ۳ هزار و ۲۱۸ نفر افزایش یافته است.

    صفی پور افزود: فرزندانی که پدرانشان را از دست داده اند یتیم و محسنین افرادی هستند که پدران آنان از کارافتاده، بیمار و یا بیمار صعب العلاج است که مادر سرپرست خانوار است.

    هم اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل  بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

    شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *