×
×

روسیا الیوم نوشت
صدورقرار بازداشت یک دادگاه عراق برای ترامپ

  • کد نوشته: 19778
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۹
  • ۰
  • به گزارش روز پنجشنبه بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا به نقل از روسیا الیوم، دادگاه تحقیق منطقه «الرصافه» بغداد که مسئول رسیدگی به پرونده ترور فرماندهان شهید و همرزمانش است، حکم بازداشت ترامپ را صادر کرد.
    صدورقرار بازداشت یک دادگاه عراق برای ترامپ
  • تبلیغ هدفمند

    تهران – بازار کسب کار آنلاین- یک دادگاه دستگاه قضایی عراق قرار بازداشت «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا را به دلیل ترور فرماندهان شهید سردار سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده سابق سپاه قدس و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان «الحشد الشعبی» عراق صادر کرد.

    صدورقرار بازداشت یک دادگاه عراق برای ترامپ

    صدورقرار بازداشت یک دادگاه عراق برای ترامپ
    صدورقرار بازداشت یک دادگاه عراق برای ترامپ

    به گزارش روز پنجشنبه بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا به نقل از روسیا الیوم، دادگاه تحقیق منطقه «الرصافه» بغداد که مسئول رسیدگی به پرونده ترور فرماندهان شهید و همرزمانش است، حکم بازداشت ترامپ را صادر کرد.

    شورای عالی دستگاه قضایی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که قاضی ویژه دادگاه تحقیق الرصافه مسئول رسیدگی به جنایت ترور فرماندهان شهید و یارانش در نزدیکی فرودگاه بغداد، پس از بررسی اظهارات خانواده المهندس و پایان تحقیقات اولیه، دستور بازداشت ترامپ را که تا دو هفته دیگر دوران ریاست جمهوری او به پایان می‌رسد، صادر کرد.

    این شورا تأکید کرد که طبق احکام ماده ۴۰۶ قانون کیفری عراق، تحقیقات درباره دیگر عاملان جنایت ترور فرماندهان شهید سلیمانی، المهندس و همرزمانش ادامه خواهد داشت.

    سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر از همرزمانشان بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور مستقیم دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا و با شلیک راکت از سه فروند هواپیماهای بدون سرنشین ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *