×
×

حمایت خدمات کمیته امداداز۳هزارمادرشیرده خراسان شمالی

  • کد نوشته: 19869
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب‌کار مجید الهی راد روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا با اشاره به تفاهم نامه کمیته امداد و وزارت بهداشت در حمایت از مادران شیرده و باردار مبتلا به سوء تغذیه اظهار داشت: بر اساس این طرح، مادران باردار واجد شرایط توسط دانشگاه علوم پزشکی استان به کمیته امداد معرفی می شود و این مادران از چهار ماهگی بارداری تا ۲۴ ماهگی از حمایت های نقدی و غیرنقدی کمیته امداد بهره مند می شوند.
    حمایت خدمات کمیته امداداز۳هزارمادرشیرده خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    بجنورد- بازار کسب‌کار آنلاین-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: سه هزار مادر شیرده استان در ۹ ماه امسال از سبد غذایی این نهاد بهره‌مند شدند.

    حمایت خدمات کمیته امداداز۳هزارمادرشیرده خراسان شمالی

    حمایت خدمات کمیته امداداز۳هزارمادرشیرده خراسان شمالی
    حمایت خدمات کمیته امداداز۳هزارمادرشیرده خراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب‌کار مجید الهی راد روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا با اشاره به تفاهم نامه کمیته امداد و وزارت بهداشت در حمایت از مادران شیرده و باردار مبتلا به سوء تغذیه اظهار داشت: بر اساس این طرح، مادران باردار واجد شرایط توسط دانشگاه علوم پزشکی استان به کمیته امداد معرفی می شود و این مادران از چهار ماهگی بارداری تا ۲۴ ماهگی از حمایت های نقدی و غیرنقدی کمیته امداد بهره مند می شوند.

    وی با اشاره به افزایش ۲ برابری میزان کمک کمیته امداد به مادران باردار افزود: تاکنون با هدف ارتقای وضعیت تغذیه مادران تحت حمایت، کارت مددجویی آنها ماهانه ۱۰ میلیون ریال شارژ می شد که این رقم هم اکنون به ۲ میلیون ریال افزایش یافته است.

    الهی راد با اشاره به توزیع ۳۳۰ سری جهیزیه بین زوج های نیازمند خراسان شمالی یادآور شد: در ۹ ماهه امسال برای این ۳۳۰ سری جهیزیه، ۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

    وی افزود: همچنین امسال یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال نیز برای خدمات اجاره ای ۱۲۰ خانوار مددجوی استان هزینه شده است.

    بیش از ۵۹ هزار و ۸۱۰ خانوار با جمعیت ۱۱۱ هزار و ۷۳۵ نفر در استان خراسان شمالی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

    این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

    خراسان شمالی از نظر سرانه درآمد خانوار، در ردیف آخرین استانهای کشور قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *