×
×

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی
کمک۱۴میلیاردی موردی کمیته امدادبه مددجویان تحت پوشش

  • کد نوشته: 19950
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجید الهی راد با اشاره به اینکه کمک های فوق بیشتر در جهت مرتفع شدن برخی مشکلات تحصیلی، لوازم ضروری منزل و معیشتی بوده، اظهار داشت: این میزان کمک موردی بلاعوض بنابر نیاز به ۷ هزار و ۳۱۷ خانوار صورت گرفته است.
    کمک۱۴میلیاردی موردی کمیته امدادبه مددجویان تحت پوشش
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی در خصوص جزئیات این خبر گفت: افزایش ۲ برابری کمک های این نهاد نسبت به مدت مشابه سال گذشته طی ۹ ماه سال جاری ۱۴ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال بوده که در اختیار افراد تحت پوشش این سازمان قرار گرفته است.

    کمک۱۴میلیاردی موردی کمیته امدادبه مددجویان تحت پوشش

    کمک۱۴میلیاردی موردی کمیته امدادبه مددجویان تحت پوشش
    کمک۱۴میلیاردی موردی کمیته امدادبه مددجویان تحت پوشش

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجید الهی راد با اشاره به اینکه کمک های فوق بیشتر در جهت مرتفع شدن برخی مشکلات تحصیلی، لوازم ضروری منزل و معیشتی بوده، اظهار داشت: این میزان کمک موردی بلاعوض بنابر نیاز به ۷ هزار و ۳۱۷ خانوار صورت گرفته است.

    وی ضمن اشاره به نیازهای کنونی افراد نیازمند استان گفت: طبق نیازسنجی هایی صورت گرفته این سازمان در حال حاضر ۲ هزار و ۱۲ یخچال به ارزش سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، هزار و ۷۰ فرش به ارزش ۲ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال و هزار و ۵۵ اجاق گاز به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال تحویل نیازمندان شده است.

    الهی راد تامین ضمن ضرورت وجود تلویزیون برای خانواده های نیازمند دارای دانش آموز تصریح کرد: با وجود اینکه تا بدین لحظه بیش از ۱۳ هزار بسته کیف و لوازم التحریر در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفته است اما بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته ، در حال حاضر هزار و ۳۷۰ تلویزیون نیاز داریم تا دانش آموزان محروم بتوانند پیگیر برنامه های درسی خود از این طریق باشند.

    وی ضمن اشاره به بسته های تشویقی کارفرمایان در صورت جذب مددجویان اظهار داشت: طی ۹ ماه سالجاری ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از مددجویان دوره آموزشی خودکفایی را گذرانده و ۲۶۲ مددجو نیز از طریق کارفرمایان فرصت کاری بدست آورده اند.

    مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه افزود: در حاضر در چنین شرایطی با توجه به تفاهم نامه این سازمان با شرکت آب و فاضلاب استان، ۳۵ فرزند مددجو در روستاهای شهرستان بجنورد به عنوان آبیار مشغول به کار شدند.

    گفتنی است در حال حاضر بیش از ۵۹ هزار و ۸۱۰ خانوار با جمعیت ۱۱۱ هزار و ۷۳۵ نفر دراین استان تحت پوشش حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

    لازم به ذکر است که خراسان شمالی با ۸۶۳ هزار نفر جمعیت ۴۴ درصد آنان ساکن در روستاها هستند.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *