×
×

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی
کاهش۷۳درصدی امدادرسانی هلال‌احمر خراسان شمالی

  • کد نوشته: 20000
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین ابراهیم سارمی اظهار داشت: در زمان مشابه سال گذشته، امدادگران جمعیت هلال احمر استان در ۸۵۲ حادثه حضور یافته بودند.
    کاهش۷۳درصدی امدادرسانی هلال‌احمر خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: امدادگران این جمعیت در سال جاری در ۲۳۰ حادثه حضور یافته و امدادرسانی کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۷۳ درصد کاهش دارد.  

    کاهش۷۳درصدی امدادرسانی هلال‌احمر خراسان شمالی

    کاهش۷۳درصدی امدادرسانی هلال‌احمر خراسان شمالی
    کاهش۷۳درصدی امدادرسانی هلال‌احمر خراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین ابراهیم سارمی اظهار داشت: در زمان مشابه سال گذشته، امدادگران جمعیت هلال احمر استان در ۸۵۲ حادثه حضور یافته بودند.  

    وی با اشاره به کاهش بیش از ۴۴۶ درصدی حوادث جاده ای در استان خاطرنشان کرد: امسال ۱۴۰ حادثه جاده ای، امدادگران را به صحنه کشاند که این رقم در مدت مشابه پارسال ۷۶۵ مورد بوده است.  

    وی با بیان اینکه امسال شمار حوادث کوهستان ۱۴.۶ درصد افزایش یافته است گفت:  شمار حوادث کوهستان از ۳۵ حادثه در سال قبل به ۴۱ حادثه در سال جاری افزایش یافته است.

    معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: حادثه سیل و آبگرفتگی هم با ۶۶.۷ درصد کاهش از ۴۰ مورد در سال قبل به ۲۴ مورد در سال جاری رسیده است.

    وی افزود: وقوع حادثه دریایی و ساحلی هم با ۵۰ درصد افزایش از سه مورد در سال قبل به ۶ مورد در سال جاری رسیده است.

    وی گفت: امسال امدادگران جمعیت هلال احمر استان در ۱۱ حادثه برف و کولاک حضور یافته اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۱.۸ درصد رشد دارد.

    سارمی افزود: حادثه آتش سوزی جنگل و مراتع هم امسال چهار برابر شده است به طوری که در این مدت چهار حادثه آتش سوزی امدادگران را به صحنه کشانده است.  

    وی گفت: در مجموع امسال در ۲۳۰ حادثه،  ۲ هزار و ۴۱۴ نفر متاثر شده اند،  ۲۹۸ نفر مصدوم شده و ۲۷۶ نفر به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.  

    معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امسال ۵۴ نفر در حوادث جان باخته اند.    

    جمعیت هلال احمر خراسان شمالی حدود هزار و ۵۰۰ امدادگر و نجاتگر داوطلب و ۱۸ پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت فصلی دارد. 

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *