×
×

رییس پلیس راه خراسان شمالی
بازگشایی محور بجنورد آشخانه

  • کد نوشته: 21369
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ علیرضا حسین زاده شامگاه پنجشنبه اظهار داشت: اکنون تردد خودروها در محور بجنورد-آشخانه به علت شرایط بارندگی، تنها با زنجیر چرخ میسر است.
    بازگشایی محور بجنورد آشخانه
  • تبلیغ هدفمند

    رییس پلیس راه خراسان شمالی در خصوص جزئیات این خبر گفت محور بجنورد-آشخانه که از ظهر امروز به علت برف و کولاک شدید بسته شده بود، بازگشایی شد.

    بازگشایی محور بجنورد آشخانه

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ علیرضا حسین زاده شامگاه پنجشنبه به ایرنا اظهار داشت: اکنون تردد خودروها در محور بجنورد-آشخانه به علت شرایط بارندگی، تنها با زنجیر چرخ میسر است.

    وی افزود: بارش برف و لغزندگی سطح جاده ها سبب شده تا تردد خودروها در محور بجنورد-اسفراین و محور راز هم تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر باشد.

    رییس پلیس راه خراسان شمالی گفت: برای تامین و ارتقای ایمنی راه های استان، تردد کشنده ها در تمامی محورها جز محور گرمه – جاجرم ممنوع است.

    وی خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش دما و احتمال یخبندان در سطح جاده ها از رانندگان انتظار می رود از سفرهای غیرضرور به جد خودداری کنند.

    سرهنگ حسین زاده اظهار داشت: رانندگان در صورت ضرورت و اقدام به سفر، تجهیزات زمستانه همراه داشته باشند و پیش از سفر از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کنند.

    رییس پلیس راه خراسان شمالی افزود: رانندگان با احتیاط و با سرعت مطمئنه برانند. 

    برف و کولاک از صبح امروز پیش محورهای خراسان شمالی را در بر گرفته است و پیش بینی می شود امشب هم در گردنه ها تداوم داشته باشد. 

    هواشناسی خراسان شمالی برای امشب کولاک و کاهش محسوس دمای هوا پیش بینی کرده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *