×
×

رئیس پلیس فتا پایتخت
برای ورودبه اینترنت بانک صرفابه نتایج موتورهای جستجوگراکتفانکنید

  • کد نوشته: 21455
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا:سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت : در پی مراجعه و شکایت شخصی به پلیس فتا پایتخت مبنی بر برداشت غیرمجاز بیش از 400 میلیون ریال از حسابش،پرونده مقدماتی در پلیس تشکیل شد.
    برای ورودبه اینترنت بانک صرفابه نتایج موتورهای جستجوگراکتفانکنید
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا پایتخت از کشف پرونده برداشت غیرمجاز ۴۰۰ میلیون ریال از یک شهروند خبر داد و به هموطنان توصیه کرد : جهت ورود به اینترنت بانک خود به نتایج سرچ در موتورهای جستجوگر اکتفا نکنند و حتما آدرس مشاهده شده را با آدرس اصلی بانک که از منابع معتبر اخذ می کنند ، تطبیق دهند.

    برای ورودبه اینترنت بانک صرفابه نتایج موتورهای جستجوگراکتفانکنید

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا:سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت : در پی مراجعه و شکایت شخصی به پلیس فتا پایتخت مبنی بر برداشت غیرمجاز بیش از ۴۰۰ میلیون ریال از حسابش،پرونده مقدماتی در پلیس تشکیل شد.

    این مقام انتظامی بیان داشت : شاکی در ادامه اظهاراتش عنوان کرد جهت انجام عملیات بانکی در یکی از موتورهای جستجوگر اینترنت بانک خود را جستجو کرده و به اولین سایتی که مشاهده کردم وارد شده و پس از وارد کردن اطلاعات حساب بانکی خود متوجه برداشت غیرمجاز بیش از ۴۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی خود شدم.

    وی افزود: پس از ثبت شکایت این فرد اقدامات برای واکاوی زوایای پنهان پرونده آغاز شد و تحقیقات کارشناسان پلیس فتا نشان داد که سارق یا سارقین با ایجاد یک سایت جعلی شبیه به اینترنت بانک مبلغی را از حساب بانکی مالباخته به صورت اینترنتی برداشت کرده اند.

    سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: با تلاش های شبانه روزی افسران سایبری پلیس فتا و بکارگیری اقدامات تخصصی مجرم در فضای مجازی شناسایی و هویت او برای پلیس روشن شد و پس از تشریفات قضایی بلافاصله در یکی از محله های جنوبی تهران دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل شد.

    این مقام مسئول از بازگرداندن مبلغ به حساب بانکی شاکی خبر داد و اظهار داشت: متهم پس از حضور در پلیس فتا پایتخت و مواجه شدن با مستندات و مدارک جمع آوری شده توسط پلیس چاره ای جز اعتراف به بزه انتسابی نداشته و اقدامات مجرمانه خود را تشریح کرد.

    رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: همانطور که بارها توسط پلیس فتا در خصوص انجام عملیات بانکی در بستر اینترنت هشدار داده شده است مجددا تاکید می شود جهت ورود به اینترنت بانک خود به نتایج سرچ در موتورهای جستجوگر اکتفا نکنند و حتما آدرس مشاهده شده را با آدرس اصلی بانک که از منابع معتبر اخذ می کنند تطبیق دهند.

    وی تصریح کرد : هموطنان در صورت مشاهده موارد مشابه و مشکوک می توانند موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  با کارشناسان ما در میان بگذارند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *