مدیر آموزش و پرورش هشترود به بازگشایی اختیاری مدارس در این شهرستان طی هفته گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت به طور میانگین ۴۶ درصد دانش‌آموزان کلاس‌های اول و دوم شهری و روستایی از کلاس‌های حضوری استقبال کردند.
×
×

استقبال ۴۶ درصدی دانش‌آموزان در هشترود از کلاس‌های حضوری

  • کد نوشته: 22340
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۱
  • ۰
  • مدیر آموزش و پرورش هشترود به بازگشایی اختیاری مدارس در این شهرستان طی هفته گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت به طور میانگین ۴۶ درصد دانش‌آموزان کلاس‌های اول و دوم شهری و روستایی از کلاس‌های حضوری استقبال کردند.
    استقبال ۴۶ درصدی دانش‌آموزان در هشترود از کلاس‌های حضوری
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر آموزش و پرورش هشترود به بازگشایی اختیاری مدارس در این شهرستان طی هفته گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت به طور میانگین ۴۶ درصد دانش‌آموزان کلاس‌های اول و دوم شهری و روستایی از کلاس‌های حضوری استقبال کردند.

    استقبال ۴۶ درصدی دانش‌آموزان در هشترود از کلاس‌های حضوری

     بهمن اقدمی افزود: در طول یک هفته گذشته ۳۴ درصد از دانش‌آموزان کلاس‌های اول ابتدایی و ۲۶ درصد از دانش‌آموزان کلاس‌های دوم ابتدایی سطح شهر در مدارس حضور یافتند.

    وی اضافه کرد: استقبال دانش‌آموزان از کلاس‌های حضوری در مناطق روستایی بالاتر بود و میانگین ۳۰ درصدی استقبال دانش‌آموزان شهری را در مجموع برای شهرستان به ۴۶ درصد رساند.
    وی یادآور شد: در دروس عملی هنرستان‌ها نیز استقبال چندانی از کلاس‌های اختیاری و حضوری نشد.
    «اقدمی» خاطر نشان کرد: بر اساس اعلام اداره‌کل آموزش و پرورش استان و در قالب طرح سنجش‌گران آموزش، این شهرستان در استفاده و همچنین آموزش در سامانه شاد رتبه اول استانی را کسب کرده است.

    امین امینیان، فرماندار هشترود نیز پیش از این گفته بود که حدود ۸۱ درصد دانش‌آموزان این شهرستان در برنامه شاد عضویت دارند و ۷۲ درصد از آنان فعال هستند.ِ

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *