×
×

نماینده ولی‌فقیه در گلستان
می‌طلبدمدیران‌شهری‌توجه‌ویژه‌ای به بخش‌فرهنگی داشته‌باشند

  • کد نوشته: 52520
  • ۱۴۰۳-۰۱-۰۷
  • ۰
  •  به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛ سید محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان در این دیدار که حجت‌الاسلام لیوانی امام جمعه موقت گرگان نیز حضور داشت، گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته به‌ویژه در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و محرومیت‌زدایی ارائه کرد...
    می‌طلبدمدیران‌شهری‌توجه‌ویژه‌ای به بخش‌فرهنگی داشته‌باشند
  • تبلیغ هدفمند

    شهردارگرگان به ‌همراه رئیس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهری، در دومین روز کاری سال ۱۴۰۳ با نماینده ولی فقیه در گلستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

     به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛ سید محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان در این دیدار که حجت‌الاسلام لیوانی امام جمعه موقت گرگان نیز حضور داشت، گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته به‌ویژه در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و محرومیت‌زدایی ارائه کرد.

    همچنین شهردار گرگان با توجه به بودجه دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در سالجاری، برنامه‌های سال ۱۴۰۳ را با رویکرد محله‌محوری، رفع محرومیت، رونق صنعت ساخت و ساز و … تشریح کرد.

    در ادامه نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان نیز با تشکر از اقدامات فرهنگی و مذهبی انجام شده در این شهر بیان کرد: هرچند اقدامات خوبی در این حوزه‌ها با جلب مشارکت مردم انجام شده اما کافی نیست و می‌طلبد که مدیران شهری در کنار سایر بخش‌ها، توجه ویژه‌ای هم به امورات فرهنگی داشته باشند.

    آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی با اشاره به احادیث و روایات، به برخی ویژگی‌های یک شهر مطلوب اشاره کرد و افزود: مدیران شهری در همه امورات مرتبط با شهر سه اصل ” نظم”، ” نظافت” و ” زیبایی” را مدنظر قرار دهند چراکه رعایت این اصول رضایت شهروندان را در پی خواهد داشت.

    گفتنی است ” عیسی مهری” رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نیز برخی اقدامات مدیریت شهری در راستای محرومیت زدایی و همچنین پیش‌بینی برخی مشوق‌ها را در این زمینه، مطرح کرد.

    نویسنده: نرگس حسین زاده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *