×
×

وزیر اقتصاد و دارایی
تحریم‌ها مانع‌رسیدن مابه‌اهدافمان نمی‌شود

  • کد نوشته: 23502
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ دکتر فرهاد دژپسند صبح امروز سه شنبه 21 بهمن در مراسم متمرکز افتتاح و آغاز ساخت ۵80 طرح عمرانی و اقتصادی گرگان در شهرک صنعتی شهید هزار جریبی این شهرستان افزود: درآمد نفتی دولت از ابتدای امسال تاکنون دچار کاهش محسوسی شده اما اعتبارات طرح های دهه فجر امسال نسبت به سال قبل افزایش یافت و این رقم در گلستان ۲ برابر بیشتر شد.
    تحریم‌ها مانع‌رسیدن مابه‌اهدافمان نمی‌شود
  • تبلیغ هدفمند

    وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با وجود اعمال شدیدترین تحریم‌های اقتصادی و کاهش درآمدها، مسیر پیشرفت ایران با قدرت و سرعت ادامه دارد و این محدودیت‌ها مانع رسیدن به اهداف توسعه‌ای کشور نشده است.

    تحریم‌ها مانع‌رسیدن مابه‌اهدافمان نمی‌شود
    تحریم‌ها مانع‌رسیدن مابه‌اهدافمان نمی‌شود
    تحریم‌ها مانع‌رسیدن مابه‌اهدافمان نمی‌شود

    به گزارش بازار کسب و کار آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ دکتر فرهاد دژپسند صبح امروز سه شنبه ۲۱ بهمن در مراسم متمرکز افتتاح و آغاز ساخت ۵۸۰ طرح عمرانی و اقتصادی گرگان در شهرک صنعتی شهید هزار جریبی این شهرستان افزود: درآمد نفتی دولت از ابتدای امسال تاکنون دچار کاهش محسوسی شده اما اعتبارات طرح های دهه فجر امسال نسبت به سال قبل افزایش یافت و این رقم در گلستان ۲ برابر بیشتر شد.

    وی به مزیت استان های شمالی اشاره کرد و افزود: این مناطق به دلیل برخورداری از زمین های حاصلخیز و زیرساخت های کافی می توانند نیاز کشور به کالاهای اساسی را به طور کامل تامین کنند.وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: اگر استان های شمالی از قابلیت های خود به درستی استفاده کرده و با جذب سرمایه گذاری، زیرساخت های خود را ارتقا دهند در صورت تکمیل زنجیره تولید بخش های گوناگون می توانند به برند قابل اعتنا در منطقه و جهان تبدیل شوند.

    دژپسند افزود: مقیاس بازار منطقه و زنجیره تولید باید مبادرت به سرمایه گذاری در استان گلستان نمایند که کمترین تخریب محیط زیستی را داشته باشد و از سویی بتواند زمینه بیشتری از اشتغال و تولید را فراهم کند.وی گفت: استان گلستان می تواند تامین کننده بخش اساسی از کالاهای اساسی کشور باشد و باید به آن توجه کنیم.

    وزیر اقتصاد و دارایی متذکر شد: اگر بتوانیم از قابلیت این منطقه به درستی استفاده کنیم می توانیم صاحب برند در برخی از کالاها شویم و این مهم صادرات را ارتقاء می دهد.

    نویسنده: مریم جعفری
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *