×
×

افتتاح مرکزخدمات‌جامع سلامت‌شهری مزرعه‌کتول

  • کد نوشته: 23518
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول به همت خیر نیکوکار و نیک اندیش مرحوم حاج رضا کردکتولی، مرکز خدمات جامع سلامت شهری مزرعه کتول، در 3 طبقه و زیربنای 1500 متر مربع با یاد و نام این خیر گرانقدر در دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.
    افتتاح مرکزخدمات‌جامع سلامت‌شهری مزرعه‌کتول
  • تبلیغ هدفمند

    مرکز خدمات جامع سلامت شهری مزرعه کتول در مراسمی با حضور استاندار گلستان، فرماندار و ائمه جمعه شهرستان و ریاست دانشگاه علوم پزشکی و مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد. 

    افتتاح مرکزخدمات‌جامع سلامت‌شهری مزرعه‌کتول

    به گزارش بازار کسب و کار آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول به همت خیر نیکوکار و نیک اندیش مرحوم حاج رضا کردکتولی، مرکز خدمات جامع سلامت شهری مزرعه کتول، در ۳ طبقه و زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع با یاد و نام این خیر گرانقدر در دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید. 

    مرکز جامع سلامت شهری مزرعه کتول با هزینه ۲۲ میلیارد ریالی جهت احداث ساختمان ( که تماما توسط مرحوم کردکتولی پرداخت شده ) و هزینه ۱۰ میلیارد ریالی جهت خرید تجهیزات انجام شده است که شهروندان مزرعه کتول و روستاهای همجوار از آن بهره مند میگردند.

    همچنین در همین مراسم از مرکز اورژانس جاده ای روستای قره بلاغ در فضایی به وسعت ۶۰ متر مربع و اعتبار ۲۵۰ میلیون تومانی که توسط خیر نیک اندیش مرحوم حاج آخوند نظری پرداخت شده است، نیز رونمایی شد.شروع بکار اورژانس جاده ای روستایی در قره بلاغ، کمک شایانی به بیماران و روستائیان و همچنین مصدومین حوادث جاده ای بین روستایی می کند. 

    در این مراسم از فرزندان خیرین نیک اندیش مرحومان حاج رضا کردکتولی و حاج آخوند نظری به نیابت از آن بزرگواران به جهت انجام امور خیریه در حوزه سلامت تقدیر گردید. حجت الاسلام لیوانی رئیس مجمع خیرین سلامت استان ضمن تقدیر از خیرین بزرگوار شهرستان علی آباد کتول و علی الخصوص مرحوم حاج رضا کردکتولی، گزارشی از اقدامات مجمع خیرین سلامت در شهرستان و استان ارائه نمود.

    نویسنده: مریم جعفری
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *