مدیرکل بهزیستی استان زنجان از تهیه لوازم‌التحریر برای یک هزار و 400 دانش‌آموز زنجانی خبر داد و گفت: این اقدام در قالب طرح ایران همدل انجام شده است.
×
×

برای ۱۴۰۰ دانش‌آموز زنجانی لوازم‌التحریر تهیه شد

  • کد نوشته: 26053
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۵
  • ۰
  • مدیرکل بهزیستی استان زنجان از تهیه لوازم‌التحریر برای یک هزار و 400 دانش‌آموز زنجانی خبر داد و گفت: این اقدام در قالب طرح ایران همدل انجام شده است.
    برای ۱۴۰۰ دانش‌آموز زنجانی لوازم‌التحریر تهیه شد
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل بهزیستی استان زنجان از تهیه لوازم‌التحریر برای یک هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز زنجانی خبر داد و گفت: این اقدام در قالب طرح ایران همدل انجام شده است.

    تهیه لوازم‌التحریر برای 1400 دانش‌آموز زنجانی
    برای ۱۴۰۰ دانش‌آموز زنجانی لوازم‌التحریر تهیه شد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین محمد محمدی قیداری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم کمک‌های مردمی به آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا، بهزیستی استان نیز در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب همزمان با بهزیستی سراسر کشور، پویش ایران همدل را در سطح استان اجرایی کرده است.

    مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه پویش همدلی مومنانه « ایران همدل » همزمان با سراسر کشور در این استان برای کمک به مددجویان بهزیستی اجرایی شد، گفت: پویش ایران همدل در زنجان همزمان با سراسر کشور و با هدف تامین لوازم التحریر، کیف مدرسه و تبلت مورد نیاز کودکان و دانش‌آموزان مورد حمایت بهزیستی اجرایی شد.

    وی با اشاره به مشارکت قابل قبول خیرین در اجرای این طرح بیان کرد: در این راستا خیرین ۸۶۰ میلیون ریال به پویش همدلی و دانش‌آموزان کم برخوردار زنجانی کمک کردند.

    محمدی با اشاره به اینکه هر قطعه پازل همدلی به مبلغ ‌۱۰ هزار تومان از طریق خیرین خریداری شد، گفت: با کمک خیرین و فروش قطعات پازل همدلی یک هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز مورد حمایت بهزیستی بسته لوازم التحریر و کوله  پشتی دریافت کردند.

    مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه اجرای طرح ایران همدل همچنان ادامه دارد، گفت: بهزیستی در تلاش است باهمت خیرین این بار سقفی برای مددجویان نیازمند و فاقد مسکن تهیه کند.

    وی با اشاره به اجرای طرح سقف همدلی بیان کرد: یکی از مشکلات مددجویان و معلولان مورد حمایت بهزیستی داشتن مسکن مناسب است، از همین رو این سازمان نسبت به شناسایی خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر اقدام کرده و ضرورت دارد دستگاه‌های همکار مساعدت‌های لازم را در خصوص انجام تعهدات مرتبط طبق تفاهمنامه و قوانین مربوط به تامین مسکن معلولین به عمل آورند.

    وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی در کنار تامین سایر نیازمندی‌های خانواده‌های زیرپوشش با اجرای برنامه‌های متنوع و با استفاده از امکانات خیرین بزرگوار و نهادها و ارگان‌های مختلف نسبت به تامین مسکن مناسب برای خانواده‌های زیرپوشش اقدام می‌کند.

    منبع: فارس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *