×
×

معاون برنامه ريزي و منابع شيلات استان خبر داد:
تخصیص۱۲۰۰میلیاردریال جهت‌اجرای‌طرح‌های‌جهش‌تولید به شیلات‌گلستان

  • کد نوشته: 26425
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان، محمد رضا اشرفي گفت: همچنين امسال علاوه بر تسهيلات بانكي، بالغ بر 200 ميليارد ريال نيز از محل اعتبارات تملك دارايي سرمايه اي استان، در قالب جهش توليد جهت ادامه ساخت زيرساخت هاي فاز اول 4000 هكتاري مجتمع ميگو گميشان به شيلات اختصاص داده شد.
    تخصیص۱۲۰۰میلیاردریال جهت‌اجرای‌طرح‌های‌جهش‌تولید به شیلات‌گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل شیلات گلستان با حضور در نشست شورای هماهنگی مدیران شیلات استان های کشور که به صورت وبینار برگزار شد، ضمن ارائه گزارش از حوزه معاونت برنامه ریزی و منابع شیلات استان تصریح کرد: در سال جاری مبلغ ۱۲۰۰ میلیارد ریال جهت اجرایی شدن طرح های جهش تولید شیلات استان، در قالب تسهیلات بانکی، اختصاص یافت.

    تخصیص۱۲۰۰میلیاردریال جهت‌اجرای‌طرح‌های‌جهش‌تولید به شیلات‌گلستان

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، محمد رضا اشرفی گفت: همچنین امسال علاوه بر تسهیلات بانکی، بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استان، در قالب جهش تولید جهت ادامه ساخت   زیرساخت های فاز اول ۴۰۰۰ هکتاری مجتمع میگو گمیشان به شیلات اختصاص داده شد.

    وی افزود: امیدواریم بتوانیم با راه اندازی این طرح ها نقش موثر و تاثیرگذاری در توسعه اقتصاد و اشتغال استان داشته باشیم.

    معاون برنامه ریزی و منابع شیلات استان با اشاره به وضعیت نیروی انسانی در شیلات گلستان خاطر نشان کرد: با توجه به میانگین سابقه بالای پرسنل شیلات و بلاتصدی بودن بخش قابل توجهی از پست های سازمانی در این اداره کل، به خصوص در یگان حفاظت از منابع آبزی، نیاز به جذب نیرو در این بخش می باشد.

    وی گفت: در حال رایزنی و پیگیری از طریق سازمان شیلات ایران جهت اخذ مجوزهای لازم هستیم تا نیاز نیروی انسانی در واحد یگان حفاظت از منابع آبزی شیلات که نقش بسزایی در حفظ و صیانت از سرمایه های ملی دارند، مرتفع گردد.

    اشرفی در پایان در خصوص تامین نیروهای انسانی در سایر بخش های شیلات استان اذعان داشت: در حال حاضر ۴۷ درصد از پست های سازمانی در اداره کل شیلات گلستان بلاتصدی است که به زودی مجوز استخدام   15 نفر نیرو، پس از طی مراحل جذب، برای این اداره کل صادر می شود.

    گفتنی است نشست شورای هماهنگی مدیران شیلات استان های ساحلی و غیر ساحلی کشور با حضور مهندس رستم پور معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت سازمان شیلات ایران با هدف ارائه گزارش و بررسی مسائل و مشکلات حوزه
    برنامه ریزی و توسعه شیلات کشور برگزار شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *