×
×

اشتغال پایدار زعفران وامنان
تاخیرعرضه زعفران گلستان در سایه کرونا

  • کد نوشته: 3240
  • ۱۳۹۹-۰۳-۰۵
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت تعاونی زعفران‌کاران روستای وامنان شهرستان آزادشهر گفت هر چند با وجود شیوع کرونا دریافت مجوز از دستگاه‌های ذیربط برای عرضه زعفران با برند وامنان را به تاخیر افتاد اما موفق به دریافت آن شدیم.
    تاخیرعرضه زعفران گلستان در سایه کرونا
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل شرکت تعاونی زعفران‌کاران روستای وامنان شهرستان آزادشهر گفت هر چند با وجود شیوع کرونا دریافت مجوز از دستگاه‌های ذیربط برای عرضه زعفران با برند وامنان را به تاخیر افتاد اما موفق به دریافت آن شدیم.

    ذبیح الله عادلی گفت: شرکت تعاونی زعفران‌کاران وامنان با بیش از یک میلیارد ریال سرمایه ۹۵۰ عضو دارد که اعضا و سرمایه آن روز به روز رو به افزایش میباشد.

    وی با تاکیدبر اینکه: جلوگیری از خام فروشی و ایجاد کردن زمینه اشتغال افراد بیشتر با راه اندازی واحدهای بسته بندی یکی از اهداف و عرضه زعفران با برند وامنان بوده است.

    به تعویق افتادن عرضه زعفران گلستان در سایه کرونا
    تاخیرعرضه زعفران گلستان در سایه کرونا

    مدیر تعاون روستایی گلستان افزود:درپایان فصل برداشت گذشته،توانستیم با خریداری ۴۰۰ کیلوگرم زعفران و ۱۰۰ کیلوگرم ریشه آن را در حمایت از بهره برداران منطقه و ممانعت از سوء استفاده دلالان، در فاصله زمانی آبان تا خرداد سال گذشته داشته باشیم.

    نورمحمد کوچکی افزود: شرکت تعاونی زعفران کاران وامنان با دریافت کد بهداشتی برای ارایه محصول با برند خود به احتمال زیاد در سال جاری محصول خودرا وارد بازار خواهد کرد.

    هر چند گسترش زراعت این محصول در روستای وامنان حدود ۲۰ سالی است آغاز و با گرایش آن به سمت ایجاد مزارع و کشت زارهای جدید در زمین های منطقه طی یک دهه گذشته صورت گرفته که علاوه بر افزایش اشتغال پایدار موجب بازگشت مردم از شهر به روستا نیز گردیده است.‌

    زعفران وامنان موجب ایجاد اشتغال ۹۵۰نفر از ساکنین شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *