×
×

سردار علیرضا مظاهری
درعملیات مشترک پلیس ۲۰۵ کیلوگرم تریاک کشف شد

  • کد نوشته: 3257
  • ۱۳۹۹-۰۳-۰۵
  • ۰
  • فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۲۰۵ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی با پلیس خراسان رضوی در شهرستان سبزوار خبر داد. سردار علیرضا مظاهری روز دوشنبه اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان های شمالی و  رضوی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر انتقال مواد مخدر با یک دستگاه تریلر در […]

    درعملیات مشترک پلیس ۲۰۵ کیلوگرم تریاک کشف شد
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۲۰۵ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی با پلیس خراسان رضوی در شهرستان سبزوار خبر داد.

    سردار علیرضا مظاهری روز دوشنبه اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان های شمالی و  رضوی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر انتقال مواد مخدر با یک دستگاه تریلر در سبزوار مطلع شدند و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

    وی افزود: با اقدامات پلیسی و تبادل اطلاعات به موقع با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی، تریلر مذکور در سبزوار شناسایی و توقیف شد.

    درعملیات مشترک پلیس ۲۰۵ کیلوگرم تریاک کشف شد
    درعملیات مشترک پلیس ۲۰۵ کیلوگرم تریاک کشف شد

    سردار مظاهری خاطرنشان کرد: در این رابطه ۲ متهم نیز دستگیر که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

    استان خراسان با ۸۶۳ هزار نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است که از  طریق شهرستان سبزوار به استان های مرکزی و جنوبی متصل می شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *