×
×

جلسه مشترک دکتر شجاعی و مدیرعامل بانک کشاورزی کشور
پیگیر روند اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور

  • کد نوشته: 3510
  • ۱۳۹۹-۰۳-۱۳
  • ۰
  • به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی محمد علی شجاعی در جلسه مشترک با مدیرعامل بانک کشاورزی کشور گفت: بخش کشاورزی بعنوان یکی از پیشران های توسعه استان است که توجه به این بخش سبب رونق و توسعه استان می شود.
    پیگیر روند اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور
  • تبلیغ هدفمند
    به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی محمد علی شجاعی در جلسه مشترک با مدیرعامل بانک کشاورزی کشور گفت: بخش کشاورزی بعنوان یکی از پیشران های توسعه استان است که توجه به این بخش سبب رونق و توسعه استان می شود.

    وی به اجرای تفاهم نامه های سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و افزود:هم اکنون ۱۰ طرح به مبلغ ۲۴۸۵۰ میلیارد ریال منتظر دریافت تسهیلات مصوب شده در تفاهم نامه با بانک کشاورزی است.

    نماینده عالی دولت همچنین درخصوص تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۹۷ افزود: از ۲۵۶ طرح به مبلغ ۲۲۰۵۵۸۶ میلیون ریال ارسالی به شعب بانک کشاورزی تنها ۱۹ طرح به مبلغ ۲۱۳۷۸۳ میلیون ریال تسهیلات اختصاص داده شده و ۱۳۷ طرح دیگر به مبلغ ۱۲۵۰۶۲۷ میلیون ریال همچنان در بلاتکلیفی است که انتظار میرود بانک کشاورزی به مصوبه مربوط عمل نماید.

    پیگیر روند اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور
    پیگیر روند اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور

    روح الله خدارحمی نیز در این جلسه با قدردانی از پیگیری مجدانه استاندار خراسان شمالی و ارسال طرح های متعدد که نشان از بالا بودن پتانسیل ها در بخش کشاورزی است، بر اجرای تفاهم نامه های سفر رئیس جمهور در بخش کشاورزی و تسهیلات مرتبط از طریق این بانک تاکید کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *