×
×

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی
هویت تازه ای که امام خمینی (ره) به ملت ایران بخشید

  • کد نوشته: 3540
  • ۱۳۹۹-۰۳-۱۴
  • ۰
  • مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد اظهار کرد: امام راحل با پیروی از آموزه‌های دینی و اقتداری مثال زدنی، به ملت ایران هویت تازه‌ای بخشید و گرد خود فراموشی را از چهره آنان زدود.
    هویت تازه ای که امام خمینی (ره) به ملت ایران  بخشید
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد اظهار کرد: امام راحل با پیروی از آموزه‌های دینی و اقتداری مثال زدنی، به ملت ایران هویت تازه‌ای بخشید و گرد خود فراموشی را از چهره آنان زدود.

    در پیام محمد محمدپور آمده است: امام خمینی (ره) بزرگمردی بود که دین‌مداری بی‌نظیر وی در تاریخ جهان جلوه‌گر است و در پرتو تکیه بر ایمان، بنیانی نو از حکومتی اسلامی را پس از ائمه‌معصومین (ع) پی‌ریزی کرد.

    در این پیام یادوری شده است: وسعت و گستره‌ نهضت عظیم امام خمینی(ره)، موجب گسترش اندیشه‌ متعالی وی و تعمیق حرکتهای ملت‌های مسلمان جهان شده و موج این حرکتها بیش از چهار دهه است که امتداد دارد و ملت های آزادیخواه و عدالتمدار جهان را از حصار به درآورده و جسارت و جرات بخشیده است.

    وی اظهار کرده است: امام (ره) در زمینه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی، فردی آگاه از وضع زمان و آشنا به درد و درمان بود و  اگر بخواهیم شخصیت فرهنگی ایشان و همچنین صبغه‌ فرهنگی انقلاب اسلامی ایران را بررسی کنیم باید بگوییم فرهنگ و شناختن و شناساندن آن همواره از اهم مقولات مدنظر ایشان و از مسائل بسیار مهم و حیاتی در بقاء و تداوم انقلاب اسلامی بود.

    هویت تازه ای که امام خمینی (ره) به ملت ایران بخشید
    هویت تازه ای که امام خمینی (ره) به ملت ایران بخشید

    وی با اشاره به اینکه چهارده و پانزده خرداد یاد و نام آن مقتدای بزرگ را در اذهان تداعی می‌کند، خاطرنشان کرده است: اصحاب فرهنگ و هنر استان که همواره و در تمام برهه‌ها سربازان جان برکف و ولایتمدار این مرز و بوم هستند، ضمن گرامیداشت این دو یوم الله، در این ایام که امکان حضور در آیین‌های گرامیداشت یاد و نام آن امام راحل فراهم نیست، بار دیگر با خلف صالحش حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای«مدظله العالی» و  آرمانهای متعالی و سیره ولایی و انقلابی آن بزرگمرد تاریخ و شهدای به خون خفته انقلاب و دفاع مقدس تجدید بیعت می‌کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *