×
×

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان
عقد تفاهم نامه همکاری مشترک

  • کد نوشته: 4009
  • ۱۳۹۹-۰۳-۲۷
  • ۰
  • تفاهم نامه همکاری کمیته امداد استان و دانشگاه منابع طبیعی گلستان با هدف استفاده از ظرفیت های فی مابین در زمینه ی اشتغالزایی و آموزش جوانان و توانمندسازی نیازمندان با حضور عیسی بابایی،مدیرکل کمیته امداد و دکتر علی نجفی نژاد، رئیس دانشگاه منعقد شد.
    عقد تفاهم نامه همکاری مشترک
  • تبلیغ هدفمند

    تفاهم نامه همکاری کمیته امداد استان و دانشگاه منابع طبیعی گلستان با هدف استفاده از ظرفیت های فی مابین در زمینه ی اشتغالزایی و آموزش جوانان و توانمندسازی نیازمندان با حضور عیسی بابایی،مدیرکل کمیته امداد و دکتر علی نجفی نژاد، رئیس دانشگاه منعقد شد.

    عیسی بابایی،مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: با توجه به ضرورت برنامه ریزی برای توسعه منابع انسانی مورد نیاز طرح های توسعه ای کشور و همچنین ارتقاء بهره وری نیروی کار متخصص و نیز ارتقاء صلاحیت های فنی و حرفه ای و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت این نهاد، برای ورود به عرصه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی، تفاهم نامه همکاری منعقد شد.

    وی افزود: توانمندسازی و فراهم سازی بسترهای اشتغال دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی تحت حمایت کمیته امداد با رویکرد تقویت شایستگی های شغلی و حرفه ای مورد نیاز بازار کار این افراد، از اهداف مهم این تفاهم نامه است.

    بابایی خاطرنشان کرد:همفکری و همکاری در توسعه طرح  های اشتغال با هدف پایداری شغلی برای مددجویان و کاهش جمعیت محرومان از دیگر برنامه های انعقاد این تفاهم نامه است.

    مدیرکل کمیته امداد استان گلستان عنوان کرد: بر اساس این تفاهم نامه همکاری،استعدادسنجی و مشاوره شغلی به دانشجویان  تحت حمایت و تامین منابع مالی مورد نیاز طرح های مصوب مراکز رشد، نوآوری و کارآفرینی دانشگاه و دوره های کارآفرینی، استارت آپی، توانمندسازی و مشاوره های شغلی که در دانشگاه برای استفاده مددجویان برگزار می شود برعهده این نهاد است.

    عقد تفاهم نامه همکاری مشترک

    وی یادآور شد: تامین فضای آموزشی مناسب، امکانات، تجهیزات و مواد مصرفی مورد نیاز دوره های آموزشی ، انجام نیازسنجی و شناسایی مشاغل دانش بنیان منطقه و اعلام به کمیته امداد منطبق با نیازهای شغلی و ارائه تخفیف در دوره های آموزشی فوق برنامه برای دانشجویان و دانش آموختگان تحت حمایت نیزاز تعهدات دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *