×
×

کارگران در چه مرحله‌ای از
افزایش حق مسکن هستند؟

  • کد نوشته: 4315
  • ۱۳۹۹-۰۴-۰۴
  • ۰
  • پیشنهاد افزایش کمک هزینه مسکن کارگران به ۳۰۰ هزار تومان که توسط شورای عالی کار به هیات وزیران اعلام می‌شود، در یک مکاتبه اداری توسط وزیر تعاون به معاون اول رییس جمهوری فرستاده شده است و پیش‌بینی می‌شود در جلسات آینده به دولت تصویب شود.
    افزایش حق مسکن هستند؟
  • تبلیغ هدفمند

    پیشنهاد افزایش کمک هزینه مسکن کارگران به ۳۰۰ هزار تومان که توسط شورای عالی کار به هیات وزیران اعلام می‌شود، در یک مکاتبه اداری توسط وزیر تعاون به معاون اول رییس جمهوری فرستاده شده است و پیش‌بینی می‌شود در جلسات آینده به دولت تصویب شود.

    یکی از بندهای مورد بحث در افزایش مزد سالیانه کارگران، حق مسکن است که رقم آن در شورای عالی کار توسط نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت پس از تعیین به هیات وزیران پیشنهاد داده می‌شود و باید در جلسه هیات دولت به تصویب برسد.

    افزایش حق مسکن هستند؟
    افزایش حق مسکن هستند؟

    در آخرین مصوبه شورای عالی کار که ۱۷ خردادماه برای تغییرات مزد ۹۹ کارگران برگزار شد پیشنهاد پرداخت ۳۰۰ هزار تومان حق مسکن کارگران ارائه شد.

    نمایندگان کارگری در نشست‌هایی که با محمد شریعتمداری وزیر تعاون داشتند خواستند که این پیشنهاد در اولین فرصت به هیات وزیران ارسال شود و پس از تصویب در حقوق تیرماه کارگران اعمال شود.

    براساس آخرین پیگیری‌های خبرنگار ایرنا، محمد شریعتمداری در یک مکاتبه اداری با موضوع پیشنهاد کمک هزینه مسکن کارگران از معاون اول رییس جمهوری خواستند پیشنهاد افزایش کمک هزینه مسکن کارگران از ماهیانه یکصد هزار تومان به سیصد هزار تومان در هیات وزیران مطرح شود.

    پیش بینی می‌شود این پیشنهاد که با قید دو فوریت از سوی وزیر تعاون ارسال شده در جلسه‌های آتی هیات وزیران بررسی شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *