×
×

از مزایای صندوق بیمه
بیش از۶هزار روستایی فاروج برخوردار شدند

  • کد نوشته: 4360
  • ۱۳۹۹-۰۴-۰۶
  • ۰
  • فرماندار فاروج گفت: ۶ هزار و ۳۰۰ نفر از روستاییان و عشایر این شهرستان مزایای صندوق بیمه برخوردار شده‌اند که با بیمه چهار هزار و ۴۲۰ نفر دیگر کل جامعه هدف زیر پوشش خواهند رفت.
    بیش از۶هزار روستایی فاروج برخوردار شدند
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار فاروج گفت: ۶ هزار و ۳۰۰ نفر از روستاییان و عشایر این شهرستان مزایای صندوق بیمه برخوردار شده‌اند که با بیمه چهار هزار و ۴۲۰ نفر دیگر کل جامعه هدف زیر پوشش خواهند رفت.

    مسعود صادق تیتکانلو روز پنجشنبه گفت: جامعه هدف تعریف شده برای امسال ۱۰ هزار و ۷۲۰ نفر بوده است که چون ۲ شهر فاروج و تیتکانلو جمعیتی کمتر از ۲۵ هزار نفر دارند، شهرنشینان این شهرستان نیز مشمول این طرح می شوند.

    وی با اشاره به اینکه در سال های نخست اجرای طرح، استقبال خوبی از آن شد اما به مرور کنار گذاشته شد، بیان داشت: در سال های اخیر تعداد اندکی به بیمه شدگان این طرح افزوده شده بود که با از سرگیری اجرای آن روند رو به بهبود است.
    صادق تیتکانلو افزود: در این طرح سهم دولت از پرداخت حق بیمه ۸ ماه و بیمه گذار ۴ ماه است که امکان پرداخت همین حداقل هم به صورت اقساطی فراهم است.
    وی با بیان اینکه انتظار داریم مردم بخصوص سرپرستان خانوار از این بیمه استفاده کنند، افزود: امکان استفاده ساکنان نقاط شهری شهرستان از این طرح نیز فرصت خوبی است تا آنان نیز از مزایای آن استفاده کنند.

    بیش از۶هزار روستایی فاروج برخوردار شدند
    بیش از۶هزار روستایی فاروج برخوردار شدند

    شهرستان فاروج ۲۴ هزار نفر جمعیت ۱۸ تا ۵۰ ساله دارد که از این تعداد ۱۷ هزار نفر در روستاها سکونت دارند.

    صندوق بیمه روستاییان و عشایر در سال ۱۳۸۳ بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی تاسیس شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *