×
×

فرماندار شهرستان علی آباد کتول :
محرومیت زدایی واشتغال اهداف زرین گل

  • کد نوشته: 4444
  • ۱۳۹۹-۰۴-۰۷
  • ۰
  • فرماندار علی آباد کتول در آیین کلنگ زنی ساختمان توانمند سازی زنان در روستای قره بلاغ گفت: عملیات طرح توانمند سازی بانوان که یکی از پروژه های 12 گانه طرح آبیاری قره سو – زرین گل است ، کار بسیار بزرگی بود که می توان آن را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در منطقه علی آباد عنوان کرد.
    محرومیت زدایی واشتغال اهداف زرین گل
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار علی آباد کتول در آیین کلنگ زنی ساختمان توانمند سازی زنان در روستای قره بلاغ گفت: عملیات طرح توانمند سازی بانوان که یکی از پروژه های ۱۲ گانه طرح آبیاری قره سو – زرین گل است ، کار بسیار بزرگی بود که می توان آن را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در منطقه علی آباد عنوان کرد. 

    حسن هدایتی اظهار کرد: در دولت تدبیر وامید با توجه به شرایط ظالمانه تحریم ها ، اما در توسعه اشتغال پایدار ودر محرومیت زدایی اتفاقات خوبی رقم خورد.

    محرومیت زدایی و اشتغال اهداف زرین گل
    محرومیت زدایی واشتغال اهداف زرین گل

    وی افزود: ضمن تشکر از شرکت آب منطقه ای، استدعای ما این است این طرح بزرگ با اهداف مختلف، حتما در موعد مقرر اجرایی شود و به بهره برداری برسد.  اجرای این طرح می تواند در محرومیت زدایی به ویژه در بخش کشاورزی منطقه بسیار موثر باشد.

    فرماندار شهرستان علی آباد کتول بیان کرد: یک نگاه بزرگ در این طرح ، توجه به توانمند سازی بانوان برای اشتغال پایدار آنان است و بااجرای این طرح، بانوان ابن منطقه می توانند از فرصت های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ودر محیطی امن برای بروز توانمندی های خود بهره مند گردند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *