×
×

رئیس سازمان صمت گلستان :
بهترین مروجین پروتکل های بهداشتی می توانند اصناف باشند

  • کد نوشته: 5106
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۹
  • ۰
  • رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان در جلسه با هیات رئیسه اتاق اصناف گمیشان بر رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی تاکید نمود .
    بهترین مروجین پروتکل های بهداشتی می توانند اصناف باشند
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان در جلسه با هیات رئیسه اتاق اصناف گمیشان بر رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی تاکید نمود .

    حسین طلوعیان در جلسه با هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان گمیشان که با حضور فرماندار ، اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی شهرستان گمیشان و معاونین امور بازرگانی و توسعه تجارت و نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان و رئیس اداره صمت شهرستان گمیشان در محل سالن جلسات فرمانداری گمیشان برگزار گردید ، گفت : شیوع ویروس کرونا سبب شد تا مطابق تصمیمات ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا بالاجبار بخش اعظم بازار تعطیل شود و این موضوع آسیب فراوانی به صنوف وارد نمود ، و دولت مصمم است که حداقل بخشی از این صدمات را با پرداخت تسهیلات به این قشر زحمت کش جبران نماید ، و ما صمیمانه از صبوری بازاریان و همراهی ایشان سپاسگذاریم .

    وی گفت : با توجه به اوج گیری دوباره شیوع ویروس کرونا ، همه صنوف مکلف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند تا دوباره با وضعیت قرمز که منجر به تعطیلی آنها نیز خواهد شد مواجه نشویم .

    طلوعیان همچنین اظهار نمود : برای عبور از بحران کرونا نیازمند کمک و همکاری همه بازاریان محترم هستیم .
    وی افزود : صنوف می توانند بهترین مروجین پروتکل های بهداشتی باشند ، اگر مشتریان ببیند که بازاریان خودشان رعایت میکنند و از ورود افرادی که پروتکل ها را رعایت نمی‌کنند به مغازه خود جلوگیری می کنند ، قطعا رعایت ضوابط بهداشتی گسترش خواهد یافت .

    وی گفت: ، در صورت عدم رعایت پروتکلهای مذکور از سوی صنوف متاسفانه مکلف به برخورد قانونی با آنها هستیم و با کسی در این زمینه مماشات نخواهیم کرد .

    بهترین مروجین پروتکل های بهداشتی می توانند اصناف باشند
    بهترین مروجین پروتکل های بهداشتی می توانند اصناف باشند

    طلوعیان با اشاره به آخرین سیاست های وزارت صنعت ، معدن و تجارت در حوزه اصناف گفت : در جامعه اسلامی به هیچ وجه جایز نیست شاهد گرانفروشی ، کم فروشی ، احتکار ، عدم درج قیمت و سایر تخلفات صنفی باشیم و با تمامی کسانی که چنین تخلفاتی را مرتکب شوند بشدت برخورد خواهیم نمود .

    گفتنی است در جلسه فوق معاونین امور بازرگانی و توسعه تجارت و نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان نیز در حوزه ساماندهی فاقدین پروانه کسب و پروانه های کسب منقضی شده ، ساماندهی انبارها و مراکز نگهداری کالا ، مبارزه با قاچاق کالا ، آخرین تصمیمات کارگروههای تنظیم بازار و گندم ، آرد و نان و کمیسیون نظارت استان و جدیدترین دستورالعمل های مرتبط با اصناف و بازاریان گزارشاتی را ارائه نمودند .

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *