×
×

کارآفرین کرمانشاهی
قدرت اشتغال زایی برای ۲۰۰ نفر را دارم

  • کد نوشته: 5199
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۱
  • ۰
  • زن نمونه کارآفرین کشور در سال ۹۹؛ بااشاره به سال جهش تولید و اهمیت اشتغال در استان کرمانشاه گفت: اگر سرمایه در گردش موردنیازش تامین شود می‌تواند برای ۲۰۰ نفر اشتغالزایی کند.
    قدرت اشتغال زایی برای ۲۰۰ نفر را دارم
  • تبلیغ هدفمند

    زن نمونه کارآفرین کشور در سال ۹۹؛ بااشاره به سال جهش تولید و اهمیت اشتغال در استان کرمانشاه گفت: اگر سرمایه در گردش موردنیازش تامین شود می‌تواند برای ۲۰۰ نفر اشتغالزایی کند.

    شبنم مرادی روز شنبه گفت؛ مشکل اساسی اش را تامین سرمایه در گردش برای خرید مواد اولیه و خرید دستگاه‌ دانست و افزود: اگر سرمایه و تسهیلات به او اختصاص دهند اشتغال زیادی باتوجه به کیفیت کالا و بازاری که در اختیار دارد، ایجاد می کند.   

     او که در زمینه تولید دستگیره و ابزار و یراق کابینت فعالیت می کند، اظهار داشت: تولیداتش از نمونه های خارجی در بازار با کیفیت تر است و مشتریان عمده او محصولش را با عنوان کالای لوکس به فروش می رسانند.

    مرادی به بازار فروش تولیداتش دراستان های همجوار و شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: کیفیت تولیداتش توان رقابت با نمونه های خارجی در بازار عراق را دارد و اگر امکان حضو در بازار این کشور برای او فراهم شود می تواند بخشی از بازار فروش آنجا را به دست آورد و این موجب اشتغالزایی خوبی در استان می شود.

    او شروع کارش را در سال ۸۹ عنوان کرد و افزود: سرمایه اولیه اش با فروش خودرو پراید به مبلغ هفت میلیون تومان بدست آورده و کارش نیز ابتدا از حیاط خانه پدرشوهرش آغاز کرده است.

    این بانوی کارآفرین کرمانشاهی در ادامه با بیان اینکه تاکنون هیچ‌گونه تسهیلات بانکی استفاده نکرده است، افزود: تولیداتش را کم کم و مرحله به مرحله با سرمایه شخصی و خانوادگی توسعه داده است.

    قدرت اشتغال زایی برای ۲۰۰ نفر را دارم
    قدرت اشتغال زایی برای ۲۰۰ نفر را دارم

    آرزوی احداث یک کارخانه دارم

    مرادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تجربیاتش در تولید، ابراز امیداوری کرد: اگر سرمایه در گردش در اختیار داشته باشد می تواند مواد اولیه با تناژ بالا و دستگاه های مادر و چندکاره خریداری کند و به آرزویش یعنی تبدیل کارگاهش به کارخانه برسد.

    او با بیان اینکه کارگاه تولیدی اش اکنون ظرفیت اشتغال ۱۶ نفر را دارد و گفت: می تواند اشتغال زیادی به شرط داشتن سرمایه در گردش برای خرید مواد اولیه ایجاد کند اما اکنون مواد اولیه زیادی در اختیار ندارم و مجبورم برای اینکه کار تعطیل نشود با یک سوم ظرفیت ادامه بدهم.

    زن نمونه کارآفرین کرمانشاهی در سال ۹۹ در ادامه به تاثیر مخرب شیوع بیماری کرونا بر میزان تولیداتش اشاره کرد و افزود: تولید وابسته به میزان تقاضا و کشش بازار دارد که متاسفانه باگسترش این بیماری فعالیت های اقتصادی به میزان زیادی تحت تاثیر قرار گرفت و او نیز مجبور است با کاهش تقاضا بازار برای کالاهایش بسیاری از دستگاه ها را خاموش کند.

    بانوان کارآفرین برتر کرمانشاه روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از بانوان کارآفرین کشور که از طریق ویدئو کنفرانس با حضور«معصومه ابتکار» معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده برگزار شد، تجلیل شد.

    در این مراسم از ۲ تن از بانوان کارآفرین برتر استان «روژین پژوهنده» که در زمینه پرورش طیور با اشتغالزایی ۶۷ نفر به عنوان کارآفرین نمونه و «شبنم مرادی» که در زمینه ابزار و یراق فعالیت می کنند، به عنوان کارآفرین زن نمونه تجلیل شدند.

    هم اکنون ۵۸ زن کارآفرین در کرمانشاه عضو انجمن بانوان کارآفرین استان هستند و به گفته مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه ۵۶ نفر از آنها اکنون فعال هستند.

    استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۴ شهرستان و ۲ هزار ۵۹۵ روستای دارای سکنه دارد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *