×
×

مشاور امور زنان و خانواده شرکت آب منطقه‌ای گلستان:
الزام مشارکت زنان در رعایت الگوی مصرف آب درتابستان

  • کد نوشته: 5335
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۴
  • ۰
  • مشاور امور زنان و خانواده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: مشاور امور زنان و خانواده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: ضرورت مشارکت و همکاری بیش از پیش خانواده‌ها به ویژه زنان به عنوان مدیران اقتصادی و عنصر اصلی خانواده در رعایت الگوی مصرف ،با توجه به شرایط مصرف آب در تابستان حس می‌شود.
    الزام مشارکت زنان در رعایت الگوی مصرف آب درتابستان
  • تبلیغ هدفمند

    مشاور امور زنان و خانواده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: ضرورت مشارکت و همکاری بیش از پیش خانواده‌ها به ویژه زنان به عنوان مدیران اقتصادی و عنصر اصلی خانواده در رعایت الگوی مصرف ،با توجه به شرایط مصرف آب در تابستان حس می‌شود. 

    مهندس معصومه لولایی اظهار کرد: زنان نقش موثری در اداره امور خانواده دارند، که یکی از الزامات آن دسترسی به آب سالم و مناسب است، لذا لازم است این گروه از افراد جامعه توجه ویژه ای به رعایت الگوی مصرف بهینه آب داشته باشند.

    لولایی تصریح کرد: زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه و ایفای نقش موثر درخانواده و اجتماع، با صرفه‌جویی در مصرف صحیح آب و اشاعه این فرهنگ می‌توانند کمک شایانی در مدیریت آب داشته باشند.

    الزام مشارکت زنان در رعایت الگوی مصرف آب در تابستان
    رعایت الگوی مصرف آب در تابستان

    وی با بیان اینکه زنان عامل اصلی انتقال فرهنگ مصرف بهینه آب هستند، افزود: زنان از مشارکت کنندگان اصلی در امر مدیریت مصرف آب هستند، این گروه به دلیل موقعیتی که در خانواده دارند می توانند آموزش دهندگان مجربی در زمینه های مختلف مصرف آب باشند و از سوی به دلیل اینکه زنان بیشتر از دیگر اعضای خانواده در منزل با آب سرو کار دارند، مجری تغییر فرهنگ آب محسوب می شوند.

    لولایی ،اصلاح الگوی مصرف را یک رسالت ملی دانست و اظهار کرد: وقتی افراد اصلاح الگوی مصرف را در جامعه رعایت کنند در واقع فرهنگ درست مصرف کردن را می آموزند، بنابراین می توانند از منابع انرژی استفاده مستمر داشته باشند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *