×
×

معاون بازرسی صمت استان گلستان خبر داد:
۴۵۴۱بازرسی بازرسان صمت گلستان درتیر ماه

  • کد نوشته: 6002
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۷
  • ۰
  • معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان گفت : درتیرماه امسال چهار هزار و 541 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی سراسر استان توسط بازرسان سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان انجام شد.
    ۴۵۴۱بازرسی بازرسان صمت گلستان درتیر ماه
  • تبلیغ هدفمند

    معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان گفت : درتیرماه امسال چهار هزار و ۵۴۱ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی سراسر استان توسط بازرسان سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان انجام شد.

    علی اصغر اصغری گفت: با اشاره به اهمیت عملکرد بازرسین در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همچنین نظارت جدی بر عملکرد واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی و ایجاد ثبات و امنیت در سطح بازار از عملکرد بازرسین این سازمان در تیرماه سال جاری خبر داد.

    علی اصغر اصغری گفت، حضور تاًثیرگزار بازرسان درسطح بازار، تشدید طرحهای نظارتی، اجرای گشتهای مشترک با سایر دستگاههای مرتبط عاملی موثر در راستای پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی در سطح بازار می باشد.

    ۴۵۴۱بازرسی بازرسان صمت گلستان درتیر ماه
    ۴۵۴۱بازرسی بازرسان صمت گلستان درتیر ماه

    وی همچنین افزود، بر اساس آمار دریافتی تعداد ۶۶۰مورد گزارش و شکایات مردمی پیرامون خرید و فروش کالا و ارائه خدمات در تیرماه سال ۱۳۹۹ به ستاد خبری این سازمان گزارش شده که از این تعداد ۵۶۰ مورد از گزارشات مربوط به عرضه کالا و ۱۰۰ مورد از گزارشات مربوط به ارائه خدمات به شهروندان بوده است که بیشترین آمار تخلفات به ترتیب مربوط به گوشت مرغ،انواع نان، پوشاک، خواروبار و… میباشد.

    همچنین بیشترین آماربازرسیهای بعمل آمده مربوط به مرکز استان و کمترین آن مربوط به شهرستان گالیکش میباشد.

    اصغری در ادامه با تاًکید بر اولویت رسیدگی شکایات مردمی در مرکز استان و شهرستان های تابعه با ارائه گزارشی از آمار پرونده های تنظیم شده برای متخلفان اقتصادی در این ماه افزود: ،تعداد ۴۵۴۱ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی درسطح استان بعمل آمد که در این بررسیها تعداد ۳۲۵ واحد متخلف شناسایی و پرونده تخلف این واحدها به ارزش ۸۲۹/ ۵۳۳/۹۳۲/۵۹ ریال تشکیل و جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

    وی در ادامه گفت، در پی بررسیهای بعمل آمده توسط بازرسان این سازمان در این ماه ۵۶مورد از پرونده های متشکله منجر به مصالحه و جلب رضایت گشته که شاکیان پرونده ها در ازای دریافت حق و حقوق قانونی، تعویض کالای معیوب و یا دریافت خدمات معوق رضایت خود را اعلام نموده و به تبع آن از تشکیل و ارجاء پرونده به ادارات کل تعزیرات حکومتی و دیگر محاکم قضایی اجتناب گردید.


    اصغر در خاتمه از تمامی شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی ضمن جمع آوری مستندات کافی مورد را سریعا از طریق سامانه ۱۲۴ به بازرسان این سازمان اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *