×
×

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:
۲۸۴نفرراهی خانه آخرت شدند

  • کد نوشته: 16845
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین دکتر سیما سادات لاری با اعلام این خبر افزود: از روز گذشته تابه 20آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۴۰۳بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۵۸ نفر از آنها بستری شدند.
    ۲۸۴نفرراهی خانه آخرت شدند
  • تبلیغ هدفمند

    سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت ۲۸۴ و،۱۰۲۲۳  بیمار جدید بیمار در شبانه روز گذشته خبر داد.

    ۲۸۴نفرراهی خانه آخرت شدند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین دکتر سیما سادات لاری با اعلام این خبر افزود: از روز گذشته تابه ۲۰آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۴۰۳بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۴۵۸ نفر از آنها بستری شدند.

    وی با اشاره به این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به  یک میلیون و ۸۳ هزار و ۲۳ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۸۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۱ هزار و ۴۹۶ نفر رسید.

    سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه با بیان این که خوشبختانه تا کنون۷۷۸ هزار و ۱۶۰  نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، افزود: ۵۷۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

    وی همچنین گفت: تا کنون ۶ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۴۷۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

    لاری در پایان گفت: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۳۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۶۰ شهرستان نارنجی و ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *