×
×

رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان گلستان
فرصتی که کرونابرای تقویت بنیان خانواده ساخت

  • کد نوشته: 17015
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین دکتر بهرام بختیاری‌ سعید اظهار داشت: سلامت روان بویژه در زمان وقوع بحران مانند سیل، زلزله و شیوع کرونا یکی از مهمترین ابعاد سلامت افراد و جامعه تلقی می‌شود که اگر به این موضوع مهم توجه نکنیم سلامت همگانی به خطر خواهد افتاد.
    فرصتی که کرونابرای تقویت بنیان خانواده ساخت
  • تبلیغ هدفمند

    رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان گلستان معتقد است که شیوع کرونا و ضرورت گذراندن وقت بیشتر در خانه بهترین فرصت برای تقویت نهاد خانواده به عنوان رکن اصلی و بنیان جامعه است.

    فرصتی که کرونابرای تقویت بنیان خانواده ساخت

    فرصتی که کرونابرای تقویت بنیان خانواده ساخت
    فرصتی که کرونابرای تقویت بنیان خانواده ساخت

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین دکتر بهرام بختیاری‌ سعید اظهار داشت: سلامت روان بویژه در زمان وقوع بحران مانند سیل، زلزله و شیوع کرونا یکی از مهمترین ابعاد سلامت افراد و جامعه تلقی می‌شود که اگر به این موضوع مهم توجه نکنیم سلامت همگانی به خطر خواهد افتاد.

    وی گسترش افسردگی در زمان وقوع بحران هایی مانند همه‌گیری کرونا را یادآور شد و گفت: در شرایط خاص کنونی انتشار اخبار خوش برای شاد کردن و کاهش افسردگی مردم مهم است و در صورت افزایش سطح شادی و امید، میزان مقاومت در برابر مشکلات و حتی بیماری بیشتر و مرگ و میر کمتر خواهد شد.

    وی به تاکید اسلام برای گشاده رویی و خوشرویی اشاره کرد و اظهار داشت: شادی محصول درست زندگی کردن و آگاهی است که از درون فرد شروع شده و تاثیر آن همه افراد جامعه را در بر خواهد گرفت.

    رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گلستان به تاثیر خنده در زمان همه‌گیری ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: خندیدن در این روزها اگر از روی خودآگاهی، شادی، رضایت و لذت درونی باشد تاثیرگذار بوده و مقاومت بدن را بالا خواهد برد.

    بختیاری افزود: شادابی لحظه ای و خنده در صورتی که در کنار مکمل و چاشنی های دیگر مانند آهنگ، آواز، نمایش و نظایر آن باشد می تواند اثرگذار بوده و فرد را به آرامش عمیق تری برساند.

    وی اظهار داشت: خنده رویی و شادکامی موجب تحرک فیزیکی و شکوفایی ظرفیت‌های جدید در اجتماع شده و سلامت روانی را به افراد جامعه تزریق می کند.

    رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گلستان گفت: تغییر سبک زندگی، تاب آوری در مقابل ناملایمات و بالابردن مهارت های اجتماعی از جمله مولفه های موثر در  شادابی جامعه است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *