×
×

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی
پرداخت بیش از۴هزارمیلیاردریال وام ازدواج

  • کد نوشته: 17132
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مصیب اکبرزاده در خصوص متقاضیان این تسهیلات اظهار داشت: بدین گونه تا کنون به ۵۸.۹ درصد از متقاضیان وام ازدواج پرداخت شده است.
    پرداخت بیش از۴هزارمیلیاردریال وام ازدواج
  • تبلیغ هدفمند

    معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی در ارتباط با جزئیات این خبر گفت: در سال جاری به بیش از هشت هزار زوج جوان تسهیلات ارزان قیمت معادل چهار هزار میلیارد ریال در غالب وام ازدواج پرداخت شده است.

    پرداخت بیش از۴هزارمیلیاردریال وام ازدواج

    پرداخت بیش از۴هزارمیلیاردریال وام ازدواج
    پرداخت بیش از۴هزارمیلیاردریال وام ازدواج

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مصیب اکبرزاده در خصوص متقاضیان این تسهیلات اظهار داشت: بدین گونه تا کنون به ۵۸.۹ درصد از متقاضیان وام ازدواج پرداخت شده است.

    وی ۱۴ هزار و ۵۸۳ نفر زوج جوان را متقاضی دریافت وام ازدواج دانست و گفت: تا بدین لحظه افراد منتظر در صف انتظار دریافت تسهیلات وام ازدواج پنج هزار و ۹۹۵ نفرهستند.

    اکبرزاده با اشاره به میانگین۷۰٫۲درصدی دریافت تسهیلات ازدواج در کشور خاطرنشان کرد: این میزان در استان کمتر از میزان کشوری است.

    وی در ادامه با خاطرنشان ساخت: با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹ و ضرورت برگزاری کلاس های آموزشی جوانان، در سالجاری کلاس های آشنایی با مهارت های اخلاقی نامزدی و تحکیم خانواده، آشنایی با تفاوت های زن و مرد، آشنایی با احکام و روابط زناشویی و احکام پیشگیری از بارداری و سقط جنین به صورت برخط برگزار شد.

    لازم به ذکر است استان خراسان شمالی طبق آخرین سرشماری که در سال ۹۵ صورت گرفت دارای۲۷۰ هزار جوان ۱۵ تا ۲۹ سال است که تقریباً ۳۲ درصد جمعیت استان را تشکیل می دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *