×
×

رییس فدراسیون دو و میدانی
درپی جذب مربی ترازاول دنیابرای رشددوومیدانی بانوان هستیم

  • کد نوشته: 17556
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین هاشم صیامی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان دو و میدانی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بانوان با استعداد و توانمند بسیاری برای موفقیت و کسب مدال در کشور وجود دارد به گونه ای که فدراسیون هم اکنون توجه خاصی به ورزش های دوومیدانی بانوان در استان ها دارد تا ورزشکاران توانمند از دل استان ها را به تیم ملی معرفی شوند.
    درپی جذب مربی ترازاول دنیابرای رشددوومیدانی بانوان هستیم
  • تبلیغ هدفمند

    رییس فدراسیون دو و میدانی در خصوص جزئیات این خبر گفت: برای رشد این رشته ورزشی در بین بانوان و رسیدن به نقطه ایده‌آل بویژه در رشته پرتاب چکش، در پی جذب مربی تراز اول دنیا هستیم.

    درپی جذب مربی ترازاول دنیابرای رشددوومیدانی بانوان هستیم

    درپی جذب مربی ترازاول دنیابرای رشددوومیدانی بانوان هستیم
    درپی جذب مربی ترازاول دنیابرای رشددوومیدانی بانوان هستیم

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین هاشم صیامی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان دو و میدانی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بانوان با استعداد و توانمند بسیاری برای موفقیت و کسب مدال در کشور وجود دارد به گونه ای که فدراسیون هم اکنون توجه خاصی به ورزش های دوومیدانی بانوان در استان ها دارد تا ورزشکاران توانمند از دل استان ها را به تیم ملی معرفی شوند.

    وی افزود: همچنین فدراسیون در این راستا، کمیته بانوان را راه اندازی کرده است تا با برقراری ارتباط خوب با نایب رییس هیات های دوومیدانی در استان ها، استعدادیابی موثری در رده های سنی نوجوانان و جوانان داشته باشد.

    صیامی با اشاره به آماده سازی ورزشکاران ملی پوش در اوضاع کرونایی خاطرنشان کرد: با توجه به این وضعیت، شرایط برگزاری اردوی تیم ملی به‌صورت گروهی فراهم نیست و ورزشکاران تیم ملی با رعایت تمامی دستورات بهداشتی در استان ها به آماده سازی خود برای مسابقات می پردازند.

    وی با اشاره به کسب ۲ سهمیه المپیک پیش رو تصریح کرد: احسان حدادی و حسن تفتیان دو سهمیه المپیک توکیو را بهصورت قطعی به‌دست آورده اند ولی مهدی پیرجان نیز شانس حضور در المپیک را دارد.

     رییس فدراسیون دو و میدانی با بیان اینکه خراسان شمالی زیرساخت خوبی برای توسعه این رشته ورزشی دارد، یادآور شد: با توجه به اینکه به لحاظ سخت افزاری این استان ظرفیت خوبی چون استادیوم ورزشی ۱۹ مهر دارد، بنابراین توجه فدراسیون به بخش نرم افزاری ورزش دو و میدانی استان چون آموزش مربیان و برگزاری دوره های آموزشی بین المللی متمرکز خواهد شد زیراکه مهم ترین حوزه ورزش قهرمانی توجه به مربیان است.

    در این آیین از ستایش یزدانی و تینا ناصری از قهرمانان دو و میدانی استان در رده سنی نوجوانان قدردانی شد.

    نشست با استاندار خراسان شمالی و ورزشکاران رشته دوومیدانی استان از دیگر برنامه های سفر یک روزه رییس فدراسیون دوومیدانی کشور به خراسان شمالی است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *