×
×

هافبک گلستانی آرمان گهر سیرجان:
اخراجم مقابل استقلال خوزستان سختگیرانه بود

  • کد نوشته: 17598
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین میرزاعلی در مورد دریافت کارت قرمز از داور بازی اظهار کرد: اولین خطایی که در نیمه دوم انجام دادم داور به من کارت زرد داد. 10 دقیقه بعد در یک صحنه که میخواستم بازیکن حریف را دریبل بزنم توپ از پایم جدا شد و با پای بازیکن حریف برخورد کرد. در این صحنه داور کارت زرد دوم را به من نشان داد و اخراجم کرد. به نظرم اخراجم سختگیرانه بود.
    اخراجم مقابل استقلال خوزستان سختگیرانه بود
  • تبلیغ هدفمند

    «بلال میرزاعلی» هافبک گلستانی تیم آرمان گهر سیرجان درباره بازی مقابل استقلال خوزستان در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال در گفتگو با ما گفت: بازی خوبی مقابل تیم صدرنشین لیگ انجام دادیم. در نیمه اول سوار بر بازی بودیم و حتی به تیر دروازه حریف زدیم اما نتوانستیم قدر موقعیت هایمان را بدانیم.

    اخراجم مقابل استقلال خوزستان سختگیرانه بود

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین میرزاعلی در مورد دریافت کارت قرمز از داور بازی اظهار کرد: اولین خطایی که در نیمه دوم انجام دادم داور به من کارت زرد داد. ۱۰ دقیقه بعد در یک صحنه که میخواستم بازیکن حریف را دریبل بزنم توپ از پایم جدا شد و با پای بازیکن حریف برخورد کرد. در این صحنه داور کارت زرد دوم را به من نشان داد و اخراجم کرد. به نظرم اخراجم سختگیرانه بود.

    وی ادامه داد: ما تا قبل از ۱۰ نفره شدن خوب بازی می‌کردیم اما بعد از اخراج ورق بازی برگشت و تیم استقلال فشار زیادی آورد. در این وسط داور هم به سود آنها سوت می‌زد و در دقیقه ۹۴ یک پنالتی بی‌مورد برای استقلال گرفت که با همان پنالتی ما را شکست دادند.

    این بازیکن گلستانی تیم آرمان گهر سیرجان در مورد نتایج تیمش گفت: هرچند از نظر نتیجه خوب عمل نکردیم اما نمایش خوبی داریم و روندمان رو به رشد است.

    لازم به ذکر است، بلال میرزاعلی دومین سال حضورش در تیم آرمان گهر را تجربه می‌کند و به بازیکن ثابت تیمش تبدیل شده است. آرمان گهر در هفته ششم سه‌شنبه ۲ دی میزبان رایکا بابل است که میرزاعلی به علت محرومیت قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

    نویسنده: محمدامین شعبانی

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *