×
×

معرفی۲اثرنمایشی خراسان شمالی به جشنواره تئاترفجر

  • کد نوشته: 17658
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، داوران این دوره از مسابقات که «مجید حمزانلویی»، «محمد شاکری» و «عباس کریمی» بودند ۲ اثر نمایشی «باران اگر بخواهد» به کارگردانی «احسان کمالی» و «دستور از بالا» به کارگردانی «محمد یحیی آبادی» و «مهدی بختور» را به دبیرخانه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی کردند.
    معرفی۲اثرنمایشی خراسان شمالی به جشنواره تئاترفجر
  • تبلیغ هدفمند

    ۲ اثر نمایشی «باران اگر بخواهد» و «دستور از بالا» خراسان شمالی بر اساس رای هیات داوران، به سی ‌و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شد.

    معرفی۲اثرنمایشی خراسان شمالی به جشنواره تئاترفجر

    معرفی۲اثرنمایشی خراسان شمالی به جشنواره تئاترفجر
    معرفی۲اثرنمایشی خراسان شمالی به جشنواره تئاترفجر

      به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا،  داوران این دوره از مسابقات که «مجید حمزانلویی»، «محمد شاکری» و «عباس کریمی» بودند ۲ اثر نمایشی «باران اگر بخواهد» به  کارگردانی «احسان کمالی» و   «دستور از بالا» به کارگردانی «محمد یحیی آبادی» و «مهدی بختور» را به دبیرخانه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی کردند.

     بر اساس این گزارش، در این دوره  ۱۴ اثر نمایشی به دبیرخانه رسید که پس از بازبینی آثار  در نهایت ۶ اثر به مرحله نهای راه یافت.

    در جشنواره پانزدهم چهار نمایش از اسفراین و ۲ نمایش از بجنورد در این دو شهرستان رقابت کردند.

     آثار نمایشی «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» به نویسندگی «ساناز بیان» وکارگردانی «علی کاملی»،   «میراث» به نویسندگی «محمود آزاد» و «علی فروغزاده» و  کارگردانی «محمود آزاد»، «درد سرهای مرد مرده» به کارگردانی «مخدره شفیعی» و «دستور از بالا» به کارگردانی «محمد یحیی آبادی» و «مهدی بختور»، «باران اگر بخواهد» به کارگردانی «احسان کمالی» و «نوه بچه شوفر» به کارگردانی «امیرحسین جان نثار» از  ۲۶ تا ۲۸ آذر در مجتمع های فرهنگی و هنری نسیم اسفراین و گلشن بجنورد به روی صحنه رفتند.  
     پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی  بعد از سه روز رقابت آثار راه یافته  در شامگاه جمعه به کار خود پایان داد.

    استان خراسان شمالی ۹ سالن سینمایی و ۱۲ سالن نمایشی دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *