×
×

استاندار آذربایجان‌غربی
برنامه‌ریزی هیات‌های ورزشی بایددرجهت ارتقای جایگاه استان باشد

  • کد نوشته: 17857
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین محمدمهدی شهریاری روز یکشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان رشته ورزشی موی‌تای، با اشاره به اینکه کرونا لطمات زیادی به تمام بخش‌ها و مشاغل زده است، افزود: ورزش نیز یکی دیگر از بخش‌هایی است که کرونا بر آن تاثیر منفی گذاشته است و شاهد هستیم که مسابقات ورزشی بدون حضور تماشاگر برگزار یا بسیاری از مسابقات به تعویق افتاده است.
    برنامه‌ریزی هیات‌های ورزشی بایددرجهت ارتقای جایگاه استان باشد
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تمام هیات‌های ورزشی استان برای ارتقای جایگاه ورزش آذربایجان‌غربی و رشد و پیشرفت آن برنامه‌ریزی کنند.

    برنامه‌ریزی هیات‌های ورزشی بایددرجهت ارتقای جایگاه استان باشد

    برنامه‌ریزی هیات‌های ورزشی بایددرجهت ارتقای جایگاه استان باشد
    برنامه‌ریزی هیات‌های ورزشی بایددرجهت ارتقای جایگاه استان باشد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین محمدمهدی شهریاری روز یکشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان رشته ورزشی موی‌تای، با اشاره به اینکه کرونا لطمات زیادی به تمام بخش‌ها و مشاغل زده است، افزود: ورزش نیز یکی دیگر از بخش‌هایی است که کرونا بر آن تاثیر منفی گذاشته است و شاهد هستیم که مسابقات ورزشی بدون حضور تماشاگر برگزار یا بسیاری از مسابقات به تعویق افتاده است.

    وی گفت: ظرفیت‌های ورزشی استان بسیار بالاست ولی متاسفانه نتوانسته به جایگاه واقعی خود برسد با این حال هیات‌های ورزشی باید برای پیشرفت و رشد ورزش برنامه‌ریزی منسجمی طرح‌ریزی کنند.

    اساندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: باید زمینه حضور مردم در رشته‌های مختلف ورزشی در هر نقطه از استان فراهم شود و در این خصوص ساخت اماکن ورزشی مورد نیاز است ضمن اینکه باید از قهرمانان ورزشی که در شرایط سخت برای کشور و استان افتخارآفرینی می‌کنند تشکر و قدردانی کرد.

    شهریاری گفت: هرچند از نظر سرانه ورزشی از استاندارد کشوری کمتر هستیم ولی تلاش ما ارتقای سرانه ورزشی استان است.

    کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به حمایت از ورزش و قهرمانان رشته‌های مختلف بیان کرد: این اداره کل آن چه را که در توان خود دارد برای حمایت از قهرمانان ورزشی انجام می‌دهد و در این خصوص امیدواریم بتوانیم آذربایجان‌غربی را جزو استان‌های برتر و موفق در بین استان‌های مختلف برسانیم.

    در آیین تجلیل از قهرمانان رشته ورزشی موی‌تای از “فرشید کریمی” (سرمربی تیم ملی )، محمد برقی، ستار قادرزاده، هاوری احمدی دارندگان مقام اول مسابقات جوانان آسیا و ثمین یحیوی، سبحان عباسی، سروش قادر زینبی دارندگان مقام سوم مسابقات جوانان جهان تجلیل و قدردانی شد.

    در حاشیه این مراسم رئیس و دبیر هیات انجمن‌های ورزشی استان نیز برخی مشکلات رشته‌های ۱۷ گانه را مطرح و درخواست‌های این هیات ورزشی را برای حمایت از قهرمانان ارایه داده و از تمبر اختصاصی قهرمانان رشته موی‌تای نیز رونمایی شد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *