×
×

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی
اعطایی۹۱۱میلیاردریال وام صندوق کارآفرینی به متقاضیان

  • کد نوشته: 18067
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین منوچهر نبی‌زاده اظهار داشت: تسهیلات اعطایی در سال جاری به متقاضیان اشتغال نسبت به هدفگذاری صورت گرفته، در این مقطع ۱۱۴ درصد تحقق یافته است.
    اعطایی۹۱۱میلیاردریال وام صندوق کارآفرینی به متقاضیان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی گفت: این صندوق در ۹ ماه امسال ۹۱۱ میلیارد و ۷۸۰ ریال تسهیلات برای اجرای هزار و ۴۵ طرح اشتغالزای استان پرداخت کرده است.

    اعطایی۹۱۱میلیاردریال وام صندوق کارآفرینی به متقاضیان

    اعطایی۹۱۱میلیاردریال وام صندوق کارآفرینی به متقاضیان
    اعطایی۹۱۱میلیاردریال وام صندوق کارآفرینی به متقاضیان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین منوچهر نبی‌زاده اظهار داشت: تسهیلات اعطایی در سال جاری به متقاضیان اشتغال نسبت به هدفگذاری صورت گرفته، در این مقطع ۱۱۴ درصد تحقق یافته است.

    وی گفت: ۳۵ درصد از تسهیلات پرداخت شده در بخش خدمات، ۲۸ درصد در حوزه صنعت، ۲۶ درصد در بخش کشاورزی و ۱۱ درصد در سایر بخش ها بوده است.

    وی افزود: از مجموع طرح های اشتغالزای استان شهرستان بجنورد با ۲۳۰ طرح و ۲۱۲ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال تسهیلات، بیشترین سهم را داشته است و پس از آن شیروان با ۱۹۱ طرح و ۲۰۲ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال تسهیلات و اسفراین با ۱۶۴ طرح اشتغالزا و ۱۶۵ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال تسهیلات در رده های بعدی قرار داشته اند.

    نبی زاده اظهار داشت: از این تسهیلات شهرستان مانه و سملقان ۲۷ طرح و ۱۰۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، فاروج  ۱۸۱ طرح و ۹۲ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال، جاجرم ۱۰۰ طرح و ۴۹ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال، راز و جرگلان ۳۲ طرح و ۳۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال و گرمه نیز ۲۰ طرح و ۴۰ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال بهره برده اند.

    مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی گفت: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون این صندوق ۲ هزار و ۲۲۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات در اختیار ۱۴ هزار و ۷۱۸ نفر قرار داده است که از این میزان پنج هزار و ۱۸۷ طرح اشتغالزا بوده است و مابقی نیز مربوط به وام ازدواج، ضروری، سپرده و سایر تسهیلات بوده است.

    نبی زاده گفت: این میزان تسهیلات در زمینه های کشاورزی با هزار و ۴۸۵ طرح، صنعت ۲ هزار و ۸۴۱ طرح، خدمات چهار هزار و ۲۳۲ طرح بوده است و ۶ هزار و ۱۵۴ وام ضروری نیز پرداخت شده است.

    مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی به نظارت مستمر و برخط بر نحوه اجرای طرح های زیر پوشش این صندوق اشاره کرد و گفت: تمامی طرح ها در نقشه جغرافیای استان زیر پوشش است و تصاویر تک تک طرح ها با توجه به پیشرفت فیزیکی زیر نظر و رصد کارشناسان صندوق است تا از انحراف احتمالی طرح ها ممانعت شود.

    نبی زاده بر اجرای طرح های کوچک و خرد تاکید و اظهار داشت: با اجرای کسب و کارهای کوچک می توان اشتغال بیشتری ایجاد کرد که در این استان نیز در این زمینه پتانسیل و ظرفیت بالایی دارد.

    وی با بیان اینکه طرح های انجام شده توسط بانوان استان بسیار موفقیت آمیز بوده است افزود: ۳۶ درصد تسهیلات داده شده در استان به بانوان اختصاص یافته، ۶۳ درصد در اختیار  مردان قرار گرفته و ۶ درصد نیز به شرکت های حقوقی پرداخت شده است.

    خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد روستایی هستند و بیشترین اشتغال استان مربوط به حوزه کشاورزی است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *