×
×

ادامه صدرنشینی لیگ برتروکسب پنجمین پیروزی بسکتبال گرگان

  • کد نوشته: 18281
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا در این مسابقه که عصر امروز پنج‌شنبه از گروه الف فصل جاری لیگ برتر و در دور رفت مرحله مقدماتی در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران‌ به قضاوت رضا آذرافزا (سرداور) به همراه شهرام کرمی و جواد مرادی به عنوان داور اول و دوم با نظارت حمید کیان‌ارثی برگزار شد، شهرداری گرگان در وقت‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۳ بر ۱۶، ۲۶ بر ۲۱ و ۳۰‌ بر ۲۸ از حریفش جلو افتاد و در وقت دوم نتیجه را ۱۹ بر ۲۲ واگذار کرد.
    ادامه صدرنشینی لیگ برتروکسب پنجمین پیروزی بسکتبال گرگان
  • تبلیغ هدفمند

    تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پنجمین مسابقه خود در فصل جدید لیگ برتر باشگاه‌های ایران با نتیجه ۹۸ بر ۸۷ شورا و شهرداری قزوین را شکست داد.

    ادامه صدرنشینی لیگ برتروکسب پنجمین پیروزی بسکتبال گرگان

    ادامه صدرنشینی لیگ برتروکسب پنجمین پیروزی بسکتبال گرگان
    ادامه صدرنشینی لیگ برتروکسب پنجمین پیروزی بسکتبال گرگان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا در این مسابقه که عصر امروز پنج‌شنبه از گروه الف فصل جاری لیگ برتر و در دور رفت مرحله مقدماتی در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران‌ به قضاوت رضا آذرافزا (سرداور) به همراه شهرام کرمی و جواد مرادی به عنوان داور اول و دوم با نظارت حمید کیان‌ارثی برگزار شد، شهرداری گرگان در وقت‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۳ بر ۱۶، ۲۶ بر ۲۱ و ۳۰‌ بر ۲۸ از حریفش جلو افتاد و در وقت دوم نتیجه را ۱۹ بر ۲۲ واگذار کرد.

    مهران شاهین‌طبع سرمربی شهرداری گرگان برای این مسابقه در ابتدا پری پتی، نوید رضایی‌فر، محمد جمشیدی، کیوان ریاعی و مایک‌مازیار رستم‌پور را در برابر پدرام فخفوری، مجید صالحی، رضا رنجبر، واورلی آستین و ماکلوم گرانت پنج بازیکن ابتدایی شورا و شهرداری قزوین با هدایت محمدرضا اسلامی به میدان فرستاد.

    در این مسابقه نوید رضایی‌فر از شهرداری گرگان با ۲۹ امتیاز و تاثیرگذاری ۲۲ در کنار محمد جمشیدی کاپیتان تیم گرگان با ۲۳ امتیاز، ۱۰ پاس منجر به گل و تاثیرگذاری ۲۳ امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان تیم‌شان و مسابقه شناخته شدند و ماکلوم گرانت به همراه وحید دلیرزهان از قزوین به ترتیب با ۲۰ و ۱۶ امتیاز و تاثیرگذاری ۱۴ و ۱۸ امتیازآورترین و موثرترین تیم خودشان بودند.

    شهرداری گرگان که هم اکنون از ۵ مسابقه و بدون باخت با ۱۰ امتیاز در رده نخست جدول این گروه قرار دارد فردا جمعه پنجم دی ماه  ۹۹ در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ایران مقابل تیم‌ رعدپدافند هوایی مشهد به میدان خواهد رفت.

    رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر بسکتبال ایران امسال در ۲ گروه هشت تیمی از ۱۵ آبان آغاز شده و به علت کرونا دور رفت مرحله مقدماتی به صورت متمرکز در تهران در حال برگزاری است.

    * عکس این خبر آرشیوی و مربوط به رقابتهای سال گذشته با حضور تماشاگر است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *