×
×

پیروزی شیرین تیم بسکتبال بانوان‌گرگان مقابل حریف تهرانی

  • کد نوشته: 19044
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا ؛ در این مسابقه که امروز پنجشنبه از گروه ب فصل جاری لیگ برتر و در هفته دوم دور برگشت مرحله مقدماتی به قضاوت لیلی علیمردانی به همراه بهاره بجنوردی و فاطمه علیمردانی به عنوان داور اول و دوم و با نظارت گودرزی در تهران برگزار شد، بانوان شهر گرگان در وقت‌های اول تا چهارم به ترتیب با نتایج ۱۰ بر ۸، ۱۳ بر ۱۲، ۱۸ بر ۱۱ و ۲۲ بر ۱۵ سپهرداد تهران را تسلیم کرد.
    پیروزی شیرین تیم بسکتبال بانوان‌گرگان مقابل حریف تهرانی
  • تبلیغ هدفمند

    تیم بسکتبال “بانوان شهر گرگان” در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر زنان باشگاه‌های کشور حریفش تیم “آسمان سپهرداد تهران” را با نتیجه ۶۳ بر ۴۶ شکست داد.

    پیروزی شیرین تیم بسکتبال بانوان‌گرگان مقابل حریف تهرانی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا ؛ در این مسابقه که امروز پنجشنبه از گروه ب فصل جاری لیگ برتر و در هفته دوم دور برگشت مرحله مقدماتی به قضاوت لیلی علیمردانی به همراه بهاره بجنوردی و فاطمه علیمردانی به عنوان داور اول و دوم و با نظارت گودرزی در تهران برگزار شد، بانوان شهر گرگان در وقت‌های اول تا چهارم به ترتیب با نتایج ۱۰ بر ۸، ۱۳ بر ۱۲، ۱۸ بر ۱۱ و ۲۲ بر ۱۵ سپهرداد تهران را تسلیم کرد.

    سوره ضرغامیان سرمربی بانوان شهر گرگان برای این مسابقه در ابتدا سیران قادرنژاد، مونس علی‌پناه، زهرا سوخته‌سرایی، پریسا کرمی و ریحانه باقری را در برابر فاطمه بیداری، تیام پروینی، مریم شیرازی، زهرا عباس‌نژاد و زهرا منافی پنج بازیکن ابتدایی سپهرداد تهران با هدایت فاطمه جمامی به میدان فرستاد.

    در این مسابقه سیران قادرنژاد با ۲۲ امتیاز و زهرا سوخته‌سرایی با اثرگذاری ۲۴ هر دو از تیم بانوان شهر گرگان پرامتیازترین و موثرترین بازیکنان شناخته شدند و زهرا عباس‌نژاد از تیم سپهرداد با ۱۳ امتیاز و اثرگذاری ۱۱  امتیازآورترین و موثرترین بازیکن تیم خود شناخته شد.

    زهرا سوخته‌سرایی از تیم گرگان با ۱۰ امتیاز و ۲۳ ریباند عنوان بازیکن دبل دبل را کسب کرد.

    تیم بانوان شهر گرگان اکنون از ۵ مسابقه با ۲ برد و ۳ باخت با ۷ امتیاز در رده پنجم جدول این گروه قرار گرفته و سپهرداد از ۷ مسابقه ۲ برد و ۵ باخت و مجموع ۹ امتیاز در چهارم جدول این گروه قرار دارد.

    بانوان شهر گرگان فردا جمعه ۱۲ دی ماه در هفته هشتم لیگ (هفته سوم دور برگشت) در مقابل تیم‌ شورا و شهرداری قزوین به میدان خواهد رفت.

    مسابقه تیم‌های گرگان و سپهرداد در هفته دوم  دور رفت با نتیجه ۷۶ بر ۷۳ به سود تیم سپهرداد به پایان رسیده بود.

    رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر بسکتبال زنان ایران امسال در ۲ گروه ۷ و ۶ تیمی از ۲۲ آبان آغاز شده و به علت شرایط کرونا رقابت‌های دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی به صورت متمرکز در تهران در حال برگزاری است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *