×
×

رییس مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی حضرت جوادالائمه (ع) بجنورد
انجام عمل پیوندقرنیه برای نخستین باردرخراسان شمالی

  • کد نوشته: 19797
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین ایمان انتظاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قرنیه از بانک چشم تهران فراهم شده بود.
    انجام عمل پیوندقرنیه برای نخستین باردرخراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    بجنورد- بازار کسب کار آنلاین – رییس مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی حضرت جوادالائمه (ع) بجنورد گفت: عمل پیوند قرنیه روز پنجشنبه برای نخستین بار در خراسان شمالی با حضور فوق تخصص قرنیه در این درمانگاه انجام شد.

    انجام عمل پیوندقرنیه برای نخستین باردرخراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین ایمان انتظاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قرنیه از بانک چشم تهران فراهم شده بود.

    وی افزود: قرار بود که این بیمار در بیمارستان خراسان رضوی عمل شود اما با فراهم شدن امکانات و تجهیزات مورد نیاز در این مرکز انجام  شد و هر هفته  یک عمل قرنیه برنامه ریزی شده است.

    وی گفت: این درمانگاه دارای سه اتاق عمل است که اتاق عمل چشم به تمامی امکانات و تجهیزات پیشرفته تجهیز شده است که در سال جاری نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

    وی اظهار داشت: پیش از این بیماران استان برای دریافت خدمات در بخش عمل های چشم به سایر استان ها سفر می کردند.

    درمانگاه شبانه روزی جوادالائمه (ع ) از محل تسهیلات سفر رهبر معظم انقلاب به استان خراسان شمالی تجهیز شده است.

    این درمانگاه دارای بخش های اتاق احیا، تست ورزش، اورژانس خواهران و برادران و بخش های تخصصی روماتولوژی، اعصاب و روان، چشم پزشکی، قلب و عروق، ارتوپدی، داخلی، عمومی،   جراحی عمومی، اورولوژی، اطفال، زنان و زایمان، پوست و مو، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، کاردرمانی، گفتار درمانی، مشاور تغذیه، مشاوره روان شناسی، دندانپزشکی عمومی و تخصصی، آزمایشگاه بالینی، فیزیوتراپی، آندوسکوپی، اسپیرومتری، عینکسازی و داروخانه است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *