×
×

دوره آموزشی بهورزان با هدف آشنایی و پیشگیری از مسمومیت با گاز CO

  • کد نوشته: 1991
  • ۱۳۹۸-۰۹-۲۷
  • ۰
  • با هدف پیشگیری از مسمومیت با گاز منوکسید کربن (CO )کلاس آموزشی ویژه بهورزان شهرستانهای گنبد، کلاله، مراوه تپه و گالیکش درمحل سالن اجتماعات مراکز بهداشت گنبد و کلاله برگزار شد .
    دوره آموزشی بهورزان با هدف آشنایی و پیشگیری از مسمومیت با گاز CO
  • تبلیغ هدفمند

    با هدف پیشگیری از مسمومیت با گاز منوکسید کربن (CO )کلاس آموزشی ویژه  بهورزان  شهرستانهای گنبد، کلاله، مراوه تپه و گالیکش  درمحل سالن اجتماعات مراکز بهداشت گنبد و کلاله برگزار شد .

    رئیس امور بهداشت ، ایمنی و محیط زیست در خصوص اهداف این دوره گفت : در راستای توسعه فرهنگ استفاده بهینه و ایمن گاز در بین مشترکان و کاهش حوادث ناشی از گاز بویژه مسمومیت و فوت ناشی از گاز CO و حوادث انفجار حاصل از نشت گاز، شرکت گاز و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان طی یک برنامه مشترک دوره های آموزشی فوق الذکر را برای جمع زیادی از بهورزان منطقه شرق استان اجرا کردند.

    مهندس  ضمیری اظهارداشت : این برنامه با هدف بهره گیری از رابطه تنگاتنگ بین خانواده ها و بهورزان و انتقال پیامهای ایمنی  مرتبط با نحوه نصب و بهره گیری ایمن از وسایل گاز سوز، از طریق ارتباط  رو در رو  طی ۲ روز بصورت  جداگانه و  با استقبال خوب   بهورزان شهرستانهای مذکور  برگزار گردید  .

    در این دوره همچنین  رئیس پدافند غیر عامل و مدیریت بحران  گاز گلستان  مطالب مهمی پیرامون سهم بالای گاز طبیعی در سبد انرژی خانوار  و اهمیت آن ، خطرات ناشی از بی توجهی و یا عدم رعایت ملاحظات  ایمنی در مصرف گاز،  دقت در سوخت ناقص گازطبیعی، شناخت گاز (CO) ، خطرات ناشی از مسمومیت با منوکسید کربن ، علائم مسمومیت و عوارض آن ، اقدامات ضروری در برخورد با افراد مسموم شده، نکات مهم در زمینه پیشگیری از نشت گاز، مسمومیت با گاز CO  و انفجار و موارد مرتبط دیگر ارائه نمود.

    قاسم نجاریان  توجه و اهمیت دادن به بوی گاز طبیعی در فضای اطراف را در کاهش حوادث انفجار بسیار اثربخش توصیف کرده و از بهورزان مرکز بهداشت درخواست داشت تا با یک بسیج عمومی نسبت به فرهنگ سازی و اطلاع رسانی فراگیر در خصوص موارد مطرح شده به منظور آگاه نمودن مردم نسبت به شناخت و خطرات این قاتل نامرئی و پیشگیری از آن  همت کنند.  شایان ذکر است در پایان دوره به سئوالات  مطروحه  و ابهامات  بهورزان  پاسخ داده شد.

    تصاویر دوره آموزشی

    دوره آموزشی بهورزان

    منبع: روابط عمومی گاز

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *