×
×

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی
در حوزه بانوان۳پروژه با اعتبار۶۱میلیارد ریال افتتاح می‌شود

  • کد نوشته: 22225
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار انلاین به نقل از ایرنا ملیحه یغمایی روز پنجشنبه در کارگروه امور بانوان و خانواده ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی افزود: همزمان با این ایام مبارک برای جلوگیری از بازماندگی تحصیل در رازوجرگلان یک مدرسه پنج کلاسه در روستای «بویاخلی» این شهرستان مرزی با ۶ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی بهره برداری می شود.
    در حوزه بانوان۳پروژه با اعتبار۶۱میلیارد ریال افتتاح می‌شود
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی گفت: همزمان با دهه فجر سه پروژه در حوزه سلامت خانواده و بانوان استان با ۶۱ میلیارد ریال اعتبار مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

    در حوزه بانوان۳پروژه با اعتبار۶۱میلیارد ریال افتتاح می‌شود

    در حوزه بانوان۳پروژه با اعتبار۶۱میلیارد ریال افتتاح می‌شود
    در حوزه بانوان۳پروژه با اعتبار۶۱میلیارد ریال افتتاح می‌شود

    به گزارش بازار کسب کار انلاین به نقل از ایرنا ملیحه یغمایی روز پنجشنبه در کارگروه امور بانوان و خانواده ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی افزود: همزمان با این ایام مبارک برای جلوگیری از بازماندگی تحصیل در رازوجرگلان یک مدرسه پنج کلاسه در روستای «بویاخلی» این شهرستان مرزی با ۶ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی بهره برداری می شود.

    وی افزود: علاوه بر این تکمیل بلوک زایمان دانشگاه علوم پزشکی اسفراین با ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری به استان و باز پیرایی پارک خانواده در شهرستان شیروان با ۴۰ هزار متر مربع و ۲۵ میلیارد ریال اعتبار ملی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

    یغمایی تصریح کرد: همچنین در این ایام افتتاح ۲ گلخانه هر کدام به مساحت پنج هزار مترمربع در شهرستان اسفراین که توسط دو بانوی کارآفرین استان مدیریت می شود، انجام خواهد شد.

    وی با اشاره به اجرایی شدن ۳۵ برنامه مجازی برای سلامت خانواده و بانوان استان در دهه فجر یادآور شد: در راستای حفظ سلامتی بانوان استان برنامه و مسابقات ورزشی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی برگزار خواهد.

    حضور ۱۰۰ مسوول و ائمه جمعه در برنامه های دهه فجر سیمای خراسان شمالی

    مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی نیز در کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت دهه فجر استان اظهار داشت: ۱۰۰ مسوول و ائمه جمعه در برنامه های دهه فجر سیمای استان برای بیان دستاوردهای و ارزشهای انقلاب حضور خواهد یافت.

    حمید قربانی جم با بیان اینکه سیمای استان در ایام الله دهه فجر ۵۰ برنامه تولیدی و تامینی را خواهد داشت، افزود: همچنین در این ایام مبارک از مدیران برخی از حوزه ها همانند شرکت گاز که دستاوردی عظیم در گازرسانی به تمامی روستاها داشته است دعوت به عمل خواهد آمد.

    وی یادآور شد: همانند سال های گذشته برنامه خیابان انقلاب پلاک ۴۲ خواهیم داشت و از ورزشکاران موفق، کارآفرینان و خانواده شهدا برای حضور در برنامه ها دعوت می شود.

    قربانی جم با اشاره به تبیین برکات جمهوری اسلامی ایران در روستاهای استان گفت: همانند پارسال برنامه صدای روستا و سلام آبادی از سیمای استانی با رویکرد تبیین دستاوردهای ۴۲ ساله نظام و انقلاب در روستاها پخش خواهد شد.

    ۱۲ تا ۲۲ بهمن ایام الله در تقویم جمهوری اسلامی ایران دهه فجر نام گرفته است.

    تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به نقطه عطف خود رسید و سرانجام مبارزات مردم مسلمان به بار نشست و پادشاهی ۲ هزار و ۵۰۰ ساله و ظلم و استبداد بیش از ۵۰ ساله رژیم پهلوی در ایران، ریشه کن و به خواست الهی حکومت جمهوری اسلامی تاسیس شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *