×
×

مسوول کارگروه بسیج ستاد گرامیداشت دهه فجر در خراسان شمالی
آزادی۳۵زندانی توسط بسیج خراسان شمالی

  • کد نوشته: 22413
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ حمید معین روز شنبه در کارگروه بسیج ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی اظهار داشت: همچنین به این مناسبت بسیج همانند سال های گذشته گروه های جهادی را به مناطق محروم استان اعزام کرده و خدمات درمانی رایگان را به ساکنان این مناطق ارائه خواهد کرد.
    آزادی۳۵زندانی توسط بسیج خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

     مسوول کارگروه بسیج ستاد گرامیداشت دهه فجر در خراسان شمالی گفت: همزمان با آغاز چهل دومین سالگرد پیروزی ایام الله دهه فجر، زمینه آزادی ۳۵ نفر از محکومان جرایم غیرعمد مالی توسط بسیج استان فراهم شده است.

    آزادی۳۵زندانی توسط بسیج خراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ حمید معین روز شنبه در کارگروه بسیج ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی اظهار داشت: همچون سنوات گذشته به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی بسیج با اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم استان اقدام به ارائه خدمات درمانی رایگان به ساکنان این مناطق خواهد کرد.

    وی در ادامه با اشاره به افتتاح ۱۲ طرح در دهه فجر گفت: افتتاح درمانگاه بسیج در ساختمانی استیجاری در شهر آشخانه، مرکز شهرستان مانه و سملقان و کلنگ زنی ساخت ساختمان آن،  افتتاح سالن ورزشی در شهرستان گرمه و چهار مدرسه در شیروان و اسفراین با عنوان طرح کرامت ازدیگر طرح های قابل بهره برداری بسیج است.

    سرهنگ معین در ادامه افزود: همچنین در این ایام قنات روستای «گزکوه» و پروژه آبرسانی به روستای «قزل حصار» شیروان افتتاح خواهد شد.

    وی با اشاره به بهره برداری از سه واحد مسکونی در شهر مایوان فاروج یادآور شد: همچنین در این شهر یک پایگاه بسیج و خانه عالم نیز مورد بهره برداری قرار می گیرد.

    ۱۲ هزار پرس غذای گرم بین محرومین توزیع خواهد شد

    سرهنگ معین با اشاره به توزیع ۱۲ هزار پرس غذای گرم در خراسان شمالی افزود: این ۱۲ هزار پرس،  با همکاری ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، بسیج دانشجویی و نهادهای حمایتی استان تهیه می شود.

    وی با بیان اینکه کارگروه بسیج ستاد گرامیداشت دهه فجر بیشترین برنامه ها را خواهد داشت، یادآور شد: در ایام الله دهه فجر این کارگروه بیش از ۱۹ هزار برنامه ذیل ۱۰۰ برنامه محوری اجرا خواهد کرد.

    مسوول کارگروه حوزه و روحانیت ستاد گرامیداشت دهه فجر استان نیز گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر برنامه عمامه گذاری ۱۲ نفر از طلاب استان با حضور مدیر حوزه علمیه خراسان، آیت الله عاملی برگزار خواهد شد.

    آزادی۳۵زندانی توسط بسیج خراسان شمالی
    آزادی۳۵زندانی توسط بسیج خراسان شمالی

    حجت الاسلام مهدی مهرپویان افزود: همچنین در این ایام مدرسه ای در شهرستان فاروج که ساخت آن از سال ۹۷ آغاز شده بود، افتتاح خواهد شد.

    وی با اشاره به برگزاری ۵ مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی، یادآور شد: در دهه فجر امسال برنامه هایی برای تبیین گام دوم انقلاب با عنوان «آمریکا منفی ۲۰» و «ایران ۲۰» با همکاری دانشگاه امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.

    حجت الاسلام مهرپویان تصریح کرد: در حوزه بانوان استان نیز برنامه کرسی آزاداندیشی و نقش زنان در انقلاب با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

    ۱۲ تا ۲۲ بهمن ایام الله در تقویم جمهوری اسلامی ایران دهه فجر نام گرفته است.

    تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به نقطه عطف خود رسید و سرانجام مبارزات مردم مسلمان به بار نشست و پادشاهی ۲ هزار و ۵۰۰ ساله و ظلم و استبداد بیش از ۵۰ ساله رژیم پهلوی در ایران، ریشه کن و به خواست الهی حکومت جمهوری اسلامی تأسیس شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *