×
×

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان شمالی
آزادی۸زندانی توسط خیران اسفراینی

  • کد نوشته: 22558
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلای عبدالرحیم گرجی اظهار داشت: از زندانیان آزاد شده چهار تن زندانیانی جرایم غیرعمد و چهار نفر نیز زندانیان با جرایم عمد بودند.
    آزادی۸زندانی توسط خیران اسفراینی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان شمالی گفت: همزمان با نخستین روز از دهه فجر هشت تن از زندانیان جرایم غیرعمد و عمد زندان اسفراین با بدهی سه میلیارد و ۴۰ میلیون ریالی، با مشارکت نیکوکاران آزاد شدند.

    آزادی۸زندانی توسط خیران اسفراینی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین عبدالرحیم گرجی، یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از زندانیان آزاد شده چهار تن زندانیانی جرایم غیرعمد و چهار نفر نیز زندانیان با جرایم عمد بودند.

    وی افزود: از چهار زندانی جرایم غیرعمد، ۲ نفر که به علت حوادث کارگاهی گرفتار شده بودند ناتوان از پرداخت دیه بودند و اینک با آزادی آنان هیچ زندانی محکوم به پرداخت دیه در زندان اسفراین وجود ندارد.

    مدیرعامل ستاد دیه خراسان شمالی افزود: بدهی این مددجویان زندانی از محل کمک های خیران، وام و تسهیلات قرض الحسنه و نیز کمک ستاد دیه پرداخت شد.

    میزان بازگشت به زندان مددجویان آموزش دیده در برنامه‌های اصلاح و تربیت زندان های خراسان شمالی به ۲ تا سه درصد رسیده که این نرخ در بقیه زندانیان ۱۵ درصد است.

    برخی بدهکاران که هم اینک در زندان های این استان تحمل حبس می کنند با بدهی بسیار ناچیزی به زندان افتاده‌اند اما توانایی مالی برای پرداخت آن را ندارند.

    هم اینک حدود هزار و ۴۰۰ مددجو در زندان‌های خراسان شمالی تحمل حبس می‌کنند که ۳ درصد آنان را زنان تشکیل می‌دهند.

    در هر یک از شهرستان‌های بجنورد، شیروان و اسفراین یک زندان وجود دارد و یک کانون اصلاح و تربیت و یک بازداشتگاه نیز در بجنورد دایر است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *