×
×

دبیر جشنواره موسیقی جوان و نوجوان خراسان شمالی
حضور۲۵۰اثرموسیقی جوان ونوجوان خراسان شمالی به جشنواره

  • کد نوشته: 23334
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین رضا امینی‌راد در ارتباط با نوع آثار ارسال شده به جشنواره اظهار داشت: بیشتر این آثار متعلق به هنرمندان رشته سازهای ایرانی شامل تار، سه‌تار، کمانچه، نی، سنتور، تنبک، ضرب زورخانه‌ای و دف و در بخش سازهای جهانی شامل ویلن، گیتار و پیانو به صورت تک نوازی است.
    حضور۲۵۰اثرموسیقی جوان ونوجوان خراسان شمالی به جشنواره
  • تبلیغ هدفمند

    دبیر جشنواره موسیقی جوان و نوجوان خراسان شمالی گفت: رشته پیانو بیشترین آثار ارسال شده از بین۲۵۰ اثر هنری به جشنواره موسیقی جوان و نوجوان استان می باشد.

    حضور۲۵۰اثرموسیقی جوان ونوجوان خراسان شمالی به جشنواره

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین رضا امینی‌راد در ارتباط با نوع آثار ارسال شده به جشنواره اظهار داشت: بیشتر این آثار متعلق به هنرمندان رشته سازهای ایرانی شامل تار، سه‌تار، کمانچه، نی، سنتور، تنبک، ضرب زورخانه‌ای و دف و در بخش سازهای جهانی شامل ویلن، گیتار و پیانو به صورت تک نوازی است.

    وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه ۶۰ درصد شرکت کنندگان در این جشنواره در رده سنی نوجوان هستند افزود: بخش رقابتی این جشنواره بین ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان با رنج سنی تا ۱۸ تا ۲۵ سال است.

    وی گفت: ۸۰ درصد آثار ارسال شده به این جشنواره متعلق به مرکز استان بوده و ۲۰ درصد الباقی متعلق به دیگر شهرستان‌های استان است.

    وی با اشاره به اینکه انتخاب نفرات اول تا سوم جشنواره موسیقی جوان و نوجوان روز ۲۳ بهمن ماه می باشد گفت: مراسم پایانی در سالن گلشن بجنورد برگزار و از برگزیدگان تجلیل بعمل خواهد آمد.

    امینی‌راد افزود: بومی سازی ظرفیت های فرهنگی و هنری و ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه هدف اجرای جشنواره موسیقی جوان و نوجوان کشف استعدادهای جوان در بین نوجوانان و جوانان است.

    گفتنی است با وجود حضور قبایل و طوایف مختلف فرهنگی و موسیقی در خراسان شمالی از فرهنگ موسیقیایی بسیار غنی برخوردار بوده که در بخش موسیقی مقامی صاحب عنوان است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *