×
×

رییس کل دادگستری گلستان
صدوراحکام متهمان پیش‌فروش خودرو در گلستان

  • کد نوشته: 23390
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهار داشت: بر اساس نظر دادگاه علی اکبر طاهری متهم ردیف اول پرونده به تحمل سه سال حبس، بازگرداندن ۴۲ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال به شاکیان و پرداخت جزای نقدی ۲ برابر این مبلغ در حق دولت محکوم شد.
    صدوراحکام متهمان پیش‌فروش خودرو در گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    رییس کل دادگستری گلستان گفت: متهمان پرونده پیش فروش خودرو در این استان به بازگرداندن مبلغ افزون بر ۱۲۶ میلیارد ریال به مال‌باختگان و دولت، حبس و جزای نقدی محکوم شدند.

    صدوراحکام متهمان پیش‌فروش خودرو در گلستان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهار داشت: بر اساس نظر دادگاه علی اکبر طاهری متهم ردیف اول پرونده به تحمل سه سال حبس، بازگرداندن ۴۲ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال به شاکیان و پرداخت جزای نقدی ۲ برابر این مبلغ در حق دولت محکوم شد.

    وی بیان کرد: قاضی پرونده همچنین چهار متهم دیگر این پرونده را هر یک به تحمل شش ماه حبس و پرداخت جزای نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.

    وی افزود: دادگاه ششمین متهم این پرونده را به علت این که در تحقق جرم همکاری نداشت، تبرئه کرد.

    رئیس کل دادگستری گلستان گفت : این رای قطعی و غیرقابل تجدیدنظر است.

    پرونده پیش فروش خودرو پس از پرونده معروف به پرهام آزادشهر و گندم های مفقودی سومین پرونده‌ای بود که به دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی گلستان فرستاده شد.

     در این پرونده متهمان از طریق پیش فروش خودرو و با وعده تحویل خودرو بیش از ۴۰ میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کردند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *